شناسایی مجرم نباید فقط به عهده نیروی انتظامی باشد

http://h-bushehri.ir/images/zaman0mohammadrezapoor/13920128000637_PhotoA.jpgآیت الله حسینی بوشهری گفت: شناسایی مجرم نباید فقط به عهده نیروی انتظامی باشد بلکه همه مردم باید حافظ اموال یکدیگر باشند.
آیت الله سید هاشم شاهرودی در دیدار فرمانده انتظامی استان قم ضمن تقدیر از عملکرد فرماندهی انتظامی استان در ایام نوروز اظهار داشت: پلیس در ایام تعطیلات نوروز با حضور در خیابان‌ها و راه‌های کشور، مشکلات را تحمل کرده تا دیگران در آرامش باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به دو واژه ایثار و استیثار در اسلام ادامه داد: ایثار یعنی انسان خود را فدا کند تا دیگران به راه خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه استیثار نقطه مقابل ایثار است افزود: معنای استیثار این است که کاری بکنیم تا دیگران در خدمت باشند یعنی ماندن و از بین رفتن دیگران.

امام جمعه قم گفت: آن چه در فرهنگ پلیس واقعاً مشاهده می‌شود، گذشت، فداکاری، مسئولیت شناسی و پرتحرکی است.

وی در ادامه ضمن تقدیر از نقش فعال نیروی انتظامی در حضور به موقع و حفظ انتظامات مناطق زلزله زده اظهار داشت: لازم است نسبت به اظهار همدردی پلیس با مردم زلزله زده تشکر کنم. در عیادت از بیماران در بیمارستان‌ها به آن‌ها اطمینان خاطر دادم که با حضور نیروی انتظامی اموالشان حفظ می‌شود.

آیت الله حسینی بوشهری ضمن تقدیر از زحمات هلال احمر در این مناطق افزود: مجموعه هلال احمر و دیگر ارگان‌های کشور کمک فراوانی کردند، کمک‌های خوبی از استان قم ارسال شد و حضور به موقع دولت نیز در مناطق زلزله زده برای اقدامات ساخت و ساز خوب بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه اظهار داشت: بهره گیری از امکانات پیشرفته در نقش پیشگیرانه و در کاهش و مبارزه با انواع و اقسام جرائم موثر است.

وی با بیان اینکه شناسایی مجرم تنها نباید به عهده نیروی انتظامی باشد بلکه همه مردم باید حافظ اموال یکدیگر باشند افزود: همان طور که انسان حافظ مال و اموال خود است، نگاهمان نیز نسبت به مال و اموال دیگران باید به گونه‌ای باشد که مال و اموال دیگران همان مال و اموال ماست

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.