شهدا بیمه کننده انقلاب اسلامی هستند93/03/10

http://www.bushehri.net/images/NESHAST/8.jpgحضرت آیت‌‌الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته»، مدیر حوزه های علمیه کشور طی سخنانی خاطرنشان کردند:خانواده های شهدا صبورانه در کنار این نظام مانده اند و باید صبورانه به این راه ادامه دهند.شهدا بیمه کننده انقلاب اسلامی هستند.

آیت الله حسینی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی های شخصیتی عالم فقید حجت الاسلام والمسلمین سید مجید موسوی فرمودند: ایشان عالمی عامل،مدرسی دلسوز و مهربان،چهرهای محبوب،مبلغی آگاه و انسانی مسئولیت پذیر و تاثیرگذاربود.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزودند: حجت الاسلام والمسلمین موسوی از دوستان ما بود که سالیانی در کنار هم به درس استادان حوزه می رفتیم که اخلاقی کریمه،و صفای روح پاک و بی آلایش و چهرهای تبسم و خیر خواه داشت که اگر در حوزه علمیه قم می ماند از چهره های شاخص حوزه بود ، اما با تمام ویژگی ها، تحصیل و ارتقای  علمی  را رها کرد تا درکنار مردم باشد.

مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان این که حجت الاسلام  موسوی بر اساس آیه «نفر» عمل کرد ادامه دادند: این مرحوم نسبت به علم سیراب ناپذیر بود و مسئولیت های رایج اجتماعی را نپذیرفت و معتقد بود در منطقه کردستان نیاز به حضور سربازان  امام زمان(عج) که ملا باشند است تا حلال و حرام  دین خدا را برای مردم بیان کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.