شهید آیت الله مصطفی خمینی امید آینده اسلام بود92/07/26

http://www.bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476395937500.jpgحضرت  آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری  به سالگرد شهادت مرحوم حاج آقا مصطفی فرزند امام راحل نیز اشاره کردند و ابراز داشتند: ایشان امید آینده اسلام بود که به طرز مشکوکی به شهادت رسید و شهادتش موجب بیداری اسلامی و زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کرد.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم فرمودند: تنها عیدی که در روایات ائمه معصومین از آن به عنوان عید الله اکبر یاد شده عید غدیر خم است که پیامبر اکرم(ص) در این روز بزرگ تکلیف امت اسلامی در زمینه حکومت را مشخص کرده‌اند.
 
ایشان با بیان اینکه امام علی(ع) دارای ویژگی‌های معنوی و همچنین حکومت داری بود افزودند: پیامبر اکرم (ص) با نصب امیرالمومنین (ع) که نصبی الهی بود بهترین شخصیت برای اداره جامعه را معرفی کرد که اگر آن کار را انجام نمی‌داد به فرموده قرآن کریم دین کامل نمی‌شد.
 
اگر مردم راه پیامبر(ص) را ادامه می‌دادند امت اسلامی امروز متفرق نبود
 
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، تصریح کردند: اگر مردم در آن زمان راهی که رسول الله(ص) برای آنها مشخص کرده را دنبال می‌کردند امروز تفرقه‌ها و چنددستگی‌هایی که در میان امت اسلامی وجود دارد دیده نمی‌شد.
 
ایشان با بیان اینکه ما در مذاکرات خود با غربی‌ها همواره فتوای رهبر معظم انقلاب در خصوص حرام بودن استفاده از سلاح هسته‌ای را بیان کردیم ابراز داشتند: ما همواره اعلام کردیم که به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیستیم و تنها استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای را می‌خواهیم.
 
ایشان با بیان اینکه صحنه دیپلماتیک صحنه جنگ است و فرمانده‌ای که برای اداره جنگ می‌فرستیم باید نسبت به پشت جبهه احساس دلگرمی کند افزودند: فرمانده جنگ دیپلماتیک همانند فرمانده جنگ نظامی نیازبه پشتیبانی و حمایت دارد و اگر پشت جبهه همدلی و همراهی وجود نداشته باشد آن وقت فرمانده نیز نمی‌تواند به اهداف خود دست یابد.

دیدگاه‌ها   

ولایتی
#1 ولایتی 1394-12-06 07:09
مردم استان بوشهر طرفدار پروپاقرص آیت الله حسینی بوشهری هستند رای بالای وی را خواهید دید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.