شوراها می توانند برای مردم گره گشا باشند94/03/27

http://bushehri.net/images/zamanmmm/12547%206.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» فرمودند: وجود شوراها در هر جا که باشد، می توانند یک نقش تسکین دهنده، آرامش بخش و گره گشا برای مردم باشند.

نماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در جمع شورائیان استان بوشهر که با حضور رئیس شورای عالی استانهای کشور برگزار شد، اظهار داشتند: مساله شوراها یک مساله کلیدی است. برای ایجاد فرهنگ شورا در کشور هنوز جا دارد که از شورا و ظرفتیهای آن گفته شود.

ایشان بیان داشتند: وجود شوراها در هر جا که باشد، می توانند یک نقش تسکین دهنده، آرامش بخش و گره گشا برای مردم باشند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم ادامه دادند: توانمندی ها و کارهای خوبی را ما در سطح استان از شوراها  شاهد بودیم ولی کمبود امکانات در شوراها یک اصل اساسی است. اما اگر برنامه ریزی ها متناسب با شوراها باشد، شکل عمران و آبادانی در کشور بهتر خواهد شد.

آیت اله سید هاشم حسینی بوشهری با اشاره به انتظارت از شورای عالی استانها ادامه دادند: بودجه و امکاناتی اگر شورای عالی استانها در دست دارد به این استان هم رسیدگی کند. استان بوشهر از لحاظ ملی یک استان برخوردار مطرح می شود و پتانسیل های این استان و نعمتهای خدادادی این استان بسیار است ولی همچنان یک استان محروم تلقی می شوند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.