شیعه، هیچگاه از آرمان‌های خود دست برنمی‌دارد93/08/16

http://hosseiniboshehri.ir/images/namazjome/521%2013.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته»، شور و ارادت مردم نسبت به امام حسین(ع) را ستودنی خواندند و افزودند: با وجود اینکه در برخی از کشورهای جهان شاهد شهادت تعدادی از شیعیان بودیم اما شیعه نشان داد که هیچگاه از آرمان‌های خود دست برنمی‌دارد.

ایشان افزودند: در روز عاشورا امام حسین (ع) با شعار هیهات من الذلة زیر بار ظلم و ستم یزیدیان نرفتند که البته این شعار در حال حاضر که امت اسلامی در برابر ظالم و مستکبری به نام آمریکا قرار دارد به شعار مرگ بر آمریکا تبدیل شده است.

ایشان با اشاره به انعکاس حضور مردم ایران در روز ۱۳ آبان و روز عاشورا از سوی خبرگزاری‌های مختلف به کل دنیا افزودند: حضور ملت ایران در صحنه اثبات کرد که ملت ایران در برابر قدرت پوشالی آمریکا که روزی ادعای ابر قدرتی می‌کرد ایستاده‌اند که البته حرکت مردم در منطقه نیز شاخ آمریکا را شکسته است.

آیت الله حسینی بوشهری، ملت بزرگ ایران را زمان‌شناس و هوشیار خواندند و افزودند: مردم ما امروز ظالمان و ستمگران زمان را می‌شناسند که ظالم و ستمگر عصر ما آمریکا است.

ایشان افزودند: خداوند اراده کرده است تا عاشورا باقی بماند، هر چند که ممکن است دشمنان اسلام از عاشورا خوششان نیاید اما اراده الهی بر بقای این حادثه تاریخی است.

خطیب جمعه قم، از تلاش‌های صدا و سیما نیز به منظور انعکاس حضور گسترده مردم در مراسمات عزاداری دهه اول محرم به خصوص روز تاسوعا و عاشورای حسینی تقدیر کردند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.