ضرورت تزریق روحیه امید و خوش بینی به جامعه94/12/19

http://bushehri.net/images/01/20/200000/IMG09355332.jpgنمایندگان خبرگان رهبری پس از دو نشست صبح و عصر روز اول اجلاس نوزدهم، در ضیافت شام رئیس مجلس خبرگان شرکت کرده و در محفلی خودمانی تر به بحث و تبادل نظر درباره اهم مسائل داخلی وخارجی پرداختند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» نماينده مردم شريف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري و مدیر حوزه های علمیه کشور با نقل روایتی از حضرت امیر المومنین (ع)، شهادت حضرت زهرا(س) را تسلیت گفتند و انتخاب مجدد نمایندگان مجلس خبرگان را تبریک گفتند .

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری همچنین از عدم راهیابی جمعی از نمایندگان فعلی این مجلس به دوره بعد مجلس خبرگان رهبری، ابراز تاسف کردند.

ایشان در ادامه از وظایف نمایندگان مجلس خبرگان، مبنی بر تعیین و نظارت بر استمرار شرایط رهبری سخن گفتند و افزودند: با نگاه اولی شاید وظیفه خبرگان همین موارد باشد، ولی با توجه به شأن روحانیت و ارتباط بی واسطه آنان با مردم ، ما وظیفه دیگری هم داریم و آن هم القای روحیه امید و خوش بینی به مردم برای حمایت از نظام و جایگاه ولی فقیه بوده که می تواند دسیسه ها و توطئه های دشمنان را دفع نماید.

دیدگاه‌ها   

خرم آبادی
#1 خرم آبادی 1394-12-22 04:04
رهبری را بسیار بسیار مظلوم دیدم در جلسه خبرگان دشمنانش ر یک قدمی اش بودند و چون گرگ نگاهش میکردند کاش می شد جان میدادم و جان دشمناش را میگرفتم تا آقا سلامت باشند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.