ضرورت تشكيل كارگروه بازخواني متون درسي و كتب تخصصی ‌طلاب93/08/29

http://hosseiniboshehri.ir/images/GHODOSI/DSC_0968.jpgاعضای شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور با سفر به اصفهان، به بررسی مسائل حوزه علمیه استان و افزایش بیش از پیش سطح تعاملات حوزه‌های قم و اصفهان پرداختند.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» مدیر حوزه‎های علمیه سراسر کشور، آیت الله مقتدایی، آیت الله استادی، آیت الله سیدمحمد غروی و حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام اعضای شورای عالی حوزه‌های علمیه و حجت‌الاسلام عبدالفتاح نواب رئیس دبیرخانه شورا در سفری یک روزه به اصفهان، به بررسی مسائل حوزه این استان پرداختند.

اعضای شورای عالی حوزه در بدو ورود به اصفهان، به گلزار شهدا رفته و با قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدای عزیز ادای احترام کردند و پس از آن، در نشستی با مدیران مراکز حوزوی و مدارس علمیه استان اصفهان و استماع نظرات و پیشنهادات آنها، در جریان مسائل و مشکلات مدارس و مراکز قرار گرفتند.

مسئولان و اعضای شورای عالی همچنین با شرکت در جلسه شورای معاونین حوزه استان اصفهان علاوه بر آشنایی با فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و تبلیغی حوزه استان و تبادل نظر با مسئولان این حوزه، راهکارهای افزایش بیش از پیش تعاملات حوزه‌های قم و اصفهان را بررسی کردند.

دیدار با آیت‌الله العظمی مظاهری و بهره‎مندی از نظرات این مرجع تقلید از دیگر برنامه‌های سفر اعضای شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور به اصفهان بود.

آيت‌الله حسيني بوشهري، مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به ضرورت تحول در حوزه، بر حمايت همه جانبه شوراي عالي حوزه و مديريت حوزه از تشكيل كارگروه‎هاي علمی - تخصصي به منظور بازخواني متون درسي و تنظيم كتب مطلوب‌تر و تخصصي‌تر براي طلاب تأكيد كردند.

دیدگاه‌ها   

ناشناس
#1 ناشناس 1394-12-23 06:44
خداوندا بنده خطاکاری چون من تنها امید به درگاه تو داره مسیر راست را یه من نشان بده آمین
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.