ضرورت شکل گیری موج رسانه‌ای علیه جنایات حقوق بشری غرب 92/12/04

http://bushehri.net/images/zamanmmm/11.jpgآیت الله حسینی بوشهری با اشاره به جنگ و درگیری در کشورهای عراق، سوریه، افغانستان و مسلمان کشی در آفریقای مرکزی، تأکید کردند: دنیای استکبار هزینه های زیادی را برای ایجاد نزاع و درگیری در کشورهای منطقه و مسلمان نشین صرف می کند.

معاون جامعه مدرسین حوزه، ایجاد موج تبلیغاتی و رسانه‏ای علیه جنیات بشری را از وظائف مدافعان واقعی حقوق و بشر و صلح طلبان ذکر کردند و خطاب به اعضای گروه منونایتبیان داشتند: انتشار مقاله و کتاب در تمام دنیا، می تواند موج آگاهی را در جامعه بشری بر علیه جنگ طلبان ایجاد کند و این کار از شما ساخته است، چرا که اگر کسی به غیر شما بخواهد این کار را انجام دهد بر او برچسب تروریست می چسبانند.

استاد سطوح عالی حوزه های علمیه، صلح طلبی و فعالیت ضد جنگ را از اصول دینی معرفی کردند و افزودند: در روایتی از امام علی(ع) نقل شده که امام(ع) به گروهی که به قبیله‏ای حمله کرده بودند، فرمود که "اموال آنها را بازگردانید و حتی ظرف آب سگ آن ها را نیز از قلم نیاندازید" و این مسئله نشان دهنده توجه اسلام به حقوق انسان ها و حتی حیوانات است.

آیت الله حسینی بوشهری در پایان به دوگانگی ایجاد شده در دنیا اشاره کردندوبیان داشتند: امروز دنیا دچار دوگانگی شده است و از یک سو با عنوان مقابله با تروریسم، جنگ به راه می اندازند و از سویی دیگر برخی به خاطر دفاع از حقوق خود، سرکوب می شوند!

برپایه این گزارش، در این دیدار همچنین حجت الاسلام و المسلمین زمانی، معاون بین الملل حوزه های علمیه و چند تن از فرهیختگان مسیحی عضو گروه منونایت به بیان نظرات خود پرداختند و بر ضرورت مقابله با جنگ و خونریزی در دنیا و به رسمیت شناختن حقوق ملت ها تاکید کردند.

دیدگاه‌ها   

ناظری
#1 ناظری 1394-12-25 11:05
سلام سوالی داشتم امامان ساده زیست بودند و با وجود این همه فقر و فقیر چرا باید برای ساخت حرم‌ها این همه هزینه شود؟ نگویید پول مردم است و دلایل اعتقادی نیز نیاورید، سؤال از جنبه اقتصادی است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.