طراحی داعش انتقام گیری از بیداری اسلامی بود94/10/21

http://bushehri.net/images/busshehri/boshehri_ll921015_204217.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» نماينده مردم شريف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري در دیدار اکرم الکعبی، دبیر حزب النجباء عراق، اظهار داشتند: حوادث غمبار در کشورهای عربستان و نیجریه که موجب شهادت آیت الله نمر باقر النمر و زخمی شدن شیخ زکزاکی شده است را خدمت شما بزرگواران تسلیت عرض می نمایم.

 ایشان ابراز داشتند: تجربه انقلاب اسلامی این پیام روشن را به تمام ملت های آزاده دنیا می دهد که می توان در سایه اعتماد به خداوند متعال و استقامت، به پیروزی دست پیدا کرد.

مدیر حوزه های علمیه کشور خاطرنشان ساختند: ما نیز همانند شما نسبت به مجامع بین المللی خوشبین نیستیم؛ لذا تنها راه برون رفت از مشکلات این است که استراتژی مناسبی برای پیروزی بر دشمنان داشته باشیم.

عضو خبرگان رهبری تصریح کردند: در حقیقت تمام توطئه ها در یمن، نیجریه، عراق، سوریه و ... نوعی انتقام گیری در مقابل بیداری اسلامی و حرکت های مقاومت اسلامی است.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشتند: آمریکا با حضور در منطقه به دنبال دشمنی با انقلاب اسلامی ایران است و چون در توطئه های خود در مقابل این انقلاب مأیوس شده اند، تلاش می کنند به همراهان این انقلاب ضربه وارد نمایند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.