طلاب خود را براي ايستادگي در برابر شبيخون همه جانبه آماده كنند92/06/22

http://h-bushehri.ir/images/s6.jpgمدير حوزه هاي علميه کشور فرمودند: شبيخون به تمام معنا عليه دين اسلام و تشيع شكل گرفته است و شبكه هاي مسيحيت، وهابيت و فرقه هاي ضاله مشغول فعاليت بوده و از پشتوانه هاي مالي از بيرون مرزها برخوردار هستند.

آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري در مراسم آغاز سال تحصيلي حوزه هاي علميه با اشاره به اينكه در طول ساليان متمادي بزرگان براي حفظ حوزه تلاش زيادي داشته اند، بیان داشتند: اگر در جامعه دين و دين داري وجود دارد سهم عظيمي از آن به روحانيت و حوزه هاي علميه بر مي گردد.ایشان افزودند: اداره حوزه بر عهده افراد خاص نيست و فقط شوراي عالي و مديريت مسئوليت حراست از حوزه و اداره آن را بر عهده ندارند، اگر ما به دنبال اخلاق و علم هستيم اساتيد در اين زمينه نقش آفريني مي كنند.

معاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم با اشاره به اينكه بيش از 2 هزار نفر از اساتيد در حوزه علميه قم مشغول تربيت طلاب هستند ادامه دادند: امروز نياز داريم كه خلق و خوي طلبگي را رعايت كنيم؛ مردم گاهي گرفتار مشكلات زندگي هستند ولي وقتي كه سلوك ما را مطابق با سخن ما ببينند موجب آرامش آنها مي شود.ایشان با بيان اينكه هنوز بين نيازها و اقدامات انجام شده فاصله زياد است، اظهار كردند: شبيخون به تمام معنا عليه دين اسلام و تشيع شكل گرفته است و شبكه هاي مسيحيت، وهابيت و فرقه هاي ضاله مشغول فعاليت بوده و از پشتوانه هاي مالي از بيرون مرزها برخوردار هستند.

رئيس هيات علمي بعثه مقام معظم رهبري با اشاره به سخن انديشمندان غربي نسبت به اسلام بيان كردند: آنها مي گويند خطر اسلام به مراتب از خطر ماركسيست ها و كمونيست ها بيشتر است و اين موضع دشمنان ما بوده و با اين حالت به جنگ ما آمده اند.

ایشان تاكيد كردند: در چنين شرايطي بايد اساتيد به درس و بحث ها اهتمام بيشتري داشته باشند و طلاب پرشور و با نشاط در حوزه حضور يابند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.