طلاب راه و رسم حوزوی آیت الله اعتمادی را الگو قرار دهند94/12/23

http://bushehri.net/images/1000/1245/10/2323/IMG11240819.jpgمدیر حوزه های علمیه کشور اظهار داشتند: شخصیت هایی مانند آیت الله اعتمادی از انسان های کم نظیری در جامعه هستند و راه و رسم آنها می تواند، الگوی موفق و مناسب اخلاقی و رفتاری و عملی برای طلاب باشد.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور دیروز در حاشیه مراسم  تشییع پیکر مرحوم آیت الله اعتمادی که صبح دیروز در قم برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها به شخصیت علمی و اخلاقی آن مرحوم اشاره کردند و فرمودند: آن عالم ربانی از چهره های شاخص حوزوی بود و سالیان زیادی با برگزاری کرسی تدریس و تربیت شاگردان به حوزه های علمیه خدمت شایسته کرد.

 مدیر حوزه های علمیه کشور افزودند: شاگردان زیادی از محضر آن فقید سعید و عالم وارسته بهره علمی بردند و یکی از ویژگی های ایشان اهتمام جدی به درس  و بحث در حوزه و تربیت شاگردان و مدرسان بود.

 ایشان بیان داشتند: مرحوم اعتمادی غرق در تدریس و تألیف بود و هیچ مسئولیت اجرایی در حوزه را  نپذیرفت.

 امام جمعه قم افزودند: آثار زیادی از تدریس و شرح کتب که از  آیت الله اعتمادی به جای مانده، همه نشان از دغدغه آن عالم به مسائل حوزوی با فهم علمی است.

 عضو خبرگان رهبری فرمودند: از دیگر خصوصیات آن مرحوم استفاده از فرصت ها برای تبلیغ در مناطق مورد نیاز بود، در مناسبتها برای تبلیغ می رفتند و در این  سفرهای تبلیغی و مسافرتها هم از تألیف و نوشتن غافل نبود.

آیت الله حسینی بوشهری بیان داشتند: این دسته از انسانها، شخصیت های کم نظیری در جامعه هستند  و راه و رسم آنها می تواند الگوی موفق و مناسب اخلاقی و رفتاری و عملی برای طلاب باشد.

 ایشان در پایان عنوان کردند: اگر حوزویان و طلاب روش و منش این دسته از عالمان دین را در زندگی و درس و تألیف خود بکار گیرند، می توان به آینده حوزه امیدوار بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.