طلبگی رسالت بسیار سنگین و بزرگ است92/11/10

http://bushehri.net/images/120.jpgحضرت آیت الله حسینی بوشهری استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم طی سخنانی بیان داشتند: طلبگی رسالت بسیار سنگین و بزرگی است که اگر از عهده آن بر نیاییم، پیامدهای سنگینی برای دین خواهد داشت.

معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین  حوزه علمیه قم با اشاره به مسئولیت سنگین روحانیت، ادامه دادند: نگاه جامعه، مردم و بازار به روحانیت، مسئولیت ما را بیش از گذشته سنگین می کند چرا که از ما انتظار دارند در مسیر پیامبراکرم(ص) حرکت کنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که تعابیر پیامبر اکرم(ص) وظایف روحانیت را سنگین کرده است و باید ارزش خود را بدانیم، افزودند: ما امروز طلبه شده ایم چرا که خداوند و نبی مکرم اسلام این امر را تشویق و ائمه معصومین(ع) تکریم کرده اند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه علما را باید احیاگر مکتب اهل بیت(ع) دانست، ابراز داشتند: در عصر غیبت که مردم از حضور امام زمان(عج) در ظاهر محروم هستند، تمام انتظارها و توقعات معطوف به حوزه های علمیه است.

ایشان با تاکید بر لزوم پرهیز طلاب از برخی رفتارهای نامناسبی که در شان روحانیت نیست، اظهار داشتند: برخی افراد رفتاری نشان می دهند که هیچ شباهتی به پیامبراکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) ندارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.