ظرفیت مساجد با تولید محتوا در جهت اقدامات فرهنگی به‌کارگیری شود95/02/18

http://bushehri.net/images/boshehri_l926_205028.jpgمدیر حوزه‌های علمیه کشور فرمودند: ظرفیت مساجد با تولید محتوا باید در جهت انجام اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی بکارگیری شود.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» شامگاه پنج‌شنبه با آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری پنج‌شنبه به منظور شرکت در جشن مبعث پیامبر اکرم(ص) که در آستان مقدس زبیده خاتون (س) با حضور اقشار جامعه برگزار شد، به استان قزوین سفر کردند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین، اظهار داشتند: ظرفیت مساجد با تولید محتوا باید در جهت انجام اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی بکارگیری شود.

ایشان با اشاره به جایگاه مساجد در جامعه، بیان کردند: مساجد در زمینه اقدامات فرهنگی اثرگذاری مطلوب‌تری نسبت به دیگر فضاها در سطح جامعه داشته که به همین سبب باید سرمایه‌گذاری ویژه‌ای بر روی مساجد از سوی مسئولان و مدیران مربوط صورت گیرد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور خاطرنشان کردند: از جمله اقدامات موثر در زمینه جذب جوانان به نماز جمعه، ارتباط صمیمی و موثر امامان جماعت با دانش‌آموزان بوده که نیازمند توجه جدی است.

آیت الله حسینی‌بوشهری افزودند: تقویت ارتباط امامان جمعه و دانش‌آموزان در کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و اهداف جنگ نرم که دشمنان در نظر گرفته‌اند، موثر خواهد بود.

ایشان با بیان این مطلب که از ظرفیت مساجد باید به خوبی استفاده کرد، عنوان کردند: ظرفیت مساجد در ابعاد مختلف و در جهت رفع مشکلات متعدد در جامعه باید مورد توجه بوده و بکارگیری شود.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد:ند ترویج اخلاق و فرهنگ در جامعه نیز با استفاده از ظرفیت مساجد محقق خواهد شد.

دیدگاه‌ها   

قادری
#1 قادری 1395-01-15 10:02
بی فرهنگ ترین مردم جهان ایرانی هاهستند باید تاسف خورد در هیچ چیز فرهنگ نداریم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.