ظرفیت‌های عظیم حوزه و آموزش و پرورش احصا نشده است 93/06/11

http://www.bushehri.net/images/busshehri/zaman%2019.jpegمدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور فرمودند: رسالت حوزه و آموزش و پرورش در تربیت دینی دانش‌آموزان رسالتی تاریخی و فرصتی ارزشمند است که بایستی با همراهی و همدلی و در فضایی صمیمی به آن پرداخته شود. 

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» ، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، در دومین نشست فصلی ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش که در محل این وزارتخانه برگزار شد با مثبت ارزیابی کردن پیشنهادهای یازده‌گانه مطرح شده در این نشست اظهار داشتند: رسالت حوزه و آموزش و پرورش در تربیت دینی دانش‌آموزان رسالتی تاریخی و فرصتی ارزشمند است که بایستی با همراهی و همدلی و در فضایی صمیمی به آن پرداخت چرا که هر چه در جهت آتیه فرزندانمان برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری کنیم، کاری ارزشمند انجام داده‌ایم و عبادت در راه خدا محسوب می‌گردد.

ایشان ادامه دادند: هر دو نهاد حوزه و آموزش و پرورش، دارای ظرفیت‌های عظیم و بالقوه‌ای هستند که هنوز در صدد احصای این ظرفیت‌ها برنیامده‌ایم.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به پیشنهادات مطرح شده در این جلسه توسط اعضای ستادخاطرنشان کردند: تفاهم‌نامه امضا شده برای تعامل و همکاری این دو نهاد، فضاهای جدیدی را پیش روی ما باز می‌کند که خروجی آن برای حل مشکلات کارآمد و راهگشاست.

 عضو خبرگان رهبری افزودند: در عناوین طرح‌های یازده‌گانه ستاد، بحث تامین مشاور و یا تاسیس رشته ، بسیار خوب و ارزشمند است، اما دغدغه‌ استخدامی آن ممکن است موانعی داشته باشد که باید  آنها را باکارهای کارشناسی مرتفع نمود.

آیت‌الله حسینی بوشهری با تاکید بر لزوم کیفیت بخشی بیشتر به کار مدارس امین ادامه دادند: حدود 700 مدرسه امین در کشور داریم که هویت، ماهیت و کارکرد آنها باید آسیب‌شناسی و مورد بررسی قرار گیرد که این کار در حوزه انجام شده و اساس‌نامه مدونی نیز برای آن در شورای عالی مطرح است و معتقدیم باید بدون دخالت در کار آموزش و پرورش، کیفیت بخشی به کار این مدارس  صورت بگیرد.

دیدگاه‌ها   

سرباز سید علی
#1 سرباز سید علی 1395-01-17 15:02
خدمت حضرت آیت الله حسینی بوشهری سلام عرض میکنم اینجانب از اهالی دشتستان هستم به طور یقین می دانید مردم اینجا عاشق شما هستند و عاشق ولایت فقیه امام خامنه ای و همه می دانند که شما مدافع سرسخت رهبری هستید اما چون نگران اقا هستیم از شما ملتمسانه می خواهیم به دفاع از رهبری در همه حالات ادامه بدهید
التماس دعا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.