عدم اجرای کامل مصوبه عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی/ با متخلفان برخورد شود92/09/19

http://www.bushehri.net/images/busshehri/zaman%201.jpeg مصوبه عفاف و حجاب شورای عالی انقلاب فرهنگی متأسفانه از سوی دستگاه‎های اجرایی عملیاتی نشده که این مسئله باید ریشه‎یابی و با متخلفات برخورد شود.

حضرت آیت‌ الله سید‎هاشم حسینی‌بوشهری مدیر حوزه‎های علمیه سراسر کشور، با اشاره به جایگاه و وظایف شورای انقلاب فرهنگی، فرمودند: شورای عالی انقلاب فرهنگی یکی از نهادهای با ارزش ساختار نظام جمهوری اسلامی است. شخصیت‌هایی که در این شورا عضویت دارند، باید با فراغ بال در مورد مسائل فرهنگی کشور بی‎اندیشند.

ایشان ادامه دادند: همه مسائل و مشکلات جامعه ما باید از طریق کار فرهنگی درمان شود و تبیین و ترسیم خط مشی این حرکت مهم بر عهده شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

نماينده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبري، خاطرنشان کردند: اگر مشکلات و مسائل فرهنگی کشور حل شود، همه مسائل کشور حل می‌شود و وظیفه سنگین این کار بر عهده شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

آیت‌الله حسینی‎بوشهری افزودند: با این نگاه و به منظور حضور همیشگی و موثر یک نهاد مدیریت کلان فرهنگی در نظام اسلامی بود که حضرت امام‌خمینی(ره) شورای عالی انقلاب فرهنگی را تشکیل دادند و رهبر معظم انقلاب هم از فعالیت‌های این شوری تاکنون حمایت همه‌ جانبه را به عمل آورده‌اند.

ایشان با بیان اینکه این شوری تاکنون خدمات ارزنده‌ای به فرهنگ اسلامی داشته و مصوبات این شوری  باید با جدیت و برنامه‌ریزی همه نهادها به اجرا برسد، بیان کردند: معتقدم گام‌های خوبی توسط  شورای عالی انقلاب فرهنگی برداشته شده و بحث‌های خوبی هم در دستور کار این شوراست.

عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري اضافه کردند: شورای تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورایی توانمند و کارآمد است و می‌تواند زمینه‌ساز تصمیمات موثر و مفیدی در شورای عالی انقلاب فرهنگی باشد.

عضو شوراي عالي حوزه‎هاي علميه با اشاره به اینکه این شورا می‌تواند ارتباط خوب و موثری با حوزه‌های علمیه برقرار کند، بیان داشتند: تاکنون هم طرح‌های خوبی در شورای تخصصی حوزوی مطرح شده است.

ایشان در پایان خاطرنشان کردند: مصوبه عفاف و حجاب شورای عالی انقلاب فرهنگی متأسفانه آن چنان که باید توسط دستگاه‌های اجرایی عملیاتی نشده که این مسئله باید ریشه‌یابی و با متخلفان برخورد مقتضی صورت گیرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.