عده ای به نام تشیع قصد ضربه زدن به مکتب اهل بیت را دارند/ اسلام هراسی هدف اصلی سرویس های جاسوسی غرب است93/10/24

http://bushehri.net/images/zaman/852852852.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور

فرمودند: در طول تاریخ افرادی در تشیع نفوذ کرده و قصد داشته و دارند که جلوه زیبای مکتب اهل بیت را به گونه ای تحریف شده، نشان بدهند.

ایشان، با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ سرویس های جاسوسی سیا و MI6 انگلستان بین مسلمانان و ایجاد گروهای افراطی و تکفیری اظهار داشتند: تذکر رهبر عزیز و فرزانه انقلاب در شرایط امروزی جهان اسلام کاملا  به موقع و هوشمندانه بود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم افزودند:دشمنان اسلام از سالیان دور در فکر رخنه و نفوذ در پیکره ی امت اسلامی بوده اند و اساس رمز و راز موفقیت خود را در موضوع تفرقه بینداز و حکومت کن، می بینند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به نقشه های شوم دشمنان و نحوه اجرای کار آنها تصریح کردند:دشمنان گاهی به عنوان شیعه و گاهی به عنوان سنی جلوه هایی را مطرح می کنند و در تازه ترین کار خود گروه تکفیری داعش را به عنوان جلوه ای از اسلام مطرح کرده اند.

ایشان ابراز داشتند: امروز غربی ها به طور ویژه بر روی مسئله اسلام هراسی سرمایه گذاری کرده اند و اگر نیاز باشد این حمایت ها و سرمایه ها را افزایش می دهند به طوری که ما امروز شاهد هستیم حقیقت اسلام در دنیای غرب کاملا مظلوم مانده و برای کسی بازگو نمی شود.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه دادند:گروهای تکفیری داعش و امثال آنها  تقویت کننده شعار اسلام هراسی غرب هستند به طوری که  مستکبران با این هدف قصد دارند به ملت های خود این موضوع را القا کنند که از اسلام بترسید ، اسلام این است که سر می برد و گردن می زند.

ایشان با بیان اینکه تاریخ گواه نفوذ برخی جریان ها و افراد منحرف به مذهب تشیع است، ابراز داشتند: در طول تاریخ افرادی در تشیع نیز نفوذ کرده و قصد داشته و دارند که جلوه زیبای مکتب اهل بیت را به گونه ای تحریف شده، نشان بدهند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور به عوامل مهم خنثی کردن توطئه های دشمنان اشاره کردند و فرمودند: بصیرت،آگاهی، هوشیاری،اطلاع رسانی به موقع و روشن گری بهترین روش برای خنثی کردن توطئه های دشمنان خواهند بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.