عده ای به نام عالمان دین اهداف شوم صهیونیست‌ها را دنبال می‌کنند/ روز قدس؛ عامل بازدارنده حرکت دشمن95/04/10

http://bushehri.net/images/0bushehri/za%2018.jpgمدیر حوزه‌های علمیه کشور تأکید کردند: عمده مسأله‌ای که امروز از آن رنج می‌بریم و رژیم اشغالگر صهیونیستی از آن سوء استفاده می‌کند، تفرقه‌ای است که در جهان اسلام وجود دارد.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» امام جمعه قم در گفت‌وگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها، نقش اصلی علمای شیعه و‌ سنی در مبارزه با استکبار را اتحاد دانستند و فرمودند: اگر علمای شیعه و اهل‌سنت اتحاد کلمه داشته باشند، می‌توانند در جهان تشیع و تسنن نقش آفرینی کرده، سبب یکپارچگی و وحدت امت اسلامی شوند.

ایشان تأکید کردند: عمده مسأله‌ای که امروز از آن رنج می‌بریم و دشمن یعنی رژیم اشغالگر صهیونیستی از آن سوء استفاده می‌کند، تفرقه‌ای است که در جهان اسلام وجود دارد و یکی از عواملی که می‌تواند این تفرقه را به وحدت تبدیل کند، وحدت کلمه میان علمای اسلام است. اگر این اتفاق بیفتد بخشی زیادی از مشکلات پیشروی امت اسلامی برطرف خواهد شد.

مدیر حوزه‌های علمیه عنوان کردند: البته متأسفانه امروز عده‌ای به نام عالمان دین و مفتیان شرعیت سخنانی بر زبان جاری می‌کنند و احکامی از آن‌ها صادر می‌شود که با هیچ یک از آموزه‌های دینی و قرآنی سازگاری ندارد. یعنی به جای این‌که اهداف شوم دشمن را نشانه بگیرند در درون امت اسلامی به جنگ دیگر مسلمانان آمده‌اند.

ایشان ادامه دادند: انسان زمانی که به دیدگاه‌ها و نقطه نظرات برخی از علما نگاه می‌کند، احساس می‌کند گویا در پشت صحنه رژیم‌های استکباری و رژیم صهیونیستی برای آن‌ها خط و نشان کشیده‌اند تا نگذارند امت اسلامی به وحدت برسد. دشمن از تمام برنامه‌ریزی‌هایی که هر روز انجام می‌دهد برای پیشروی خود و از بین بردن حقوق مسلمانان استفاده می‌کند.

آیت‌الله حسینی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود روز قدس را یادآور اعلام آمادگی امت اسلامی برای آزادی قدس به عنوان اولین قبله مسلمانان دانستند و افزودند: این‌که در هر جای کشورهای اسلامی البته به شرط این‌که زمامداران این کشورها اجازه دهند تا ملت با زبان روزه به خیابان‌ها آمده و یکپارچه فریاد بزنند: قدس و قبله مسلمانان باید آزاد شود و حقوق از دست رفته فلسطینیان به آنان بازگردد، در حقیقت نوعی اعلام خطر علیه دشمنان، رژیم صهیونیستی و اربابان این رژیم که او را در این منطقه به عنوان غده سرطانی کاشته‌اند، است.

ایشان تصریح کردند: متأسفانه در سال‌های گذشته شاهد بودیم در برخی کشورهای اسلامی به جای این‌که زمامداران این حرکت که یک حرکت کاملاً دینی و دفاع از قبله مسلمانان است را تشویق و ترغیب کنند، تهدید می‌کنند و اجازه نمی‌دهند مسلمانان آن کشور با مردم مظلوم فلسطین اعلام وفاداری کنند.

آیت‌الله حسینی بوشهری خاطرنشان کردند: با این وجود به هر میزان حرکت مردمی در کشورهای طرفدار بیت المقدس و آزادی قدس صورت می‌گیرد، می‌تواند عامل بازدارنده از حرکت دشمن باشد.

دیدگاه‌ها   

علیار
#5 علیار 1397-12-21 07:10
خوب جلوی این عده ای را چه کسی باید بگیره دین مردم رو به بازی گرفتند
نقل قول کردن
همت یزدی
#4 همت یزدی 1397-12-21 06:52
جای تاسف داره
نقل قول کردن
#3 Guest 1396-02-26 12:17
این دیدگاه توسط مدیر حذف شده است
بهار ایمان
#2 بهار ایمان 1395-01-21 13:33
مردان بزرگ چه با وفا می میرند جانباخته در راه خدا می میرند
نقل قول کردن
لطفی
#1 لطفی 1395-01-21 07:12
خدایش بیامرزد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.