فاصله گرفتن از ولایت عامل انحراف است95/04/08

http://bushehri.net/images/01/20/111111111/photo_2016-06-27_12-31-42-340x227.jpgمدیر حوزه های علمیه کشور، از ولایت به عنوان محور و ستون خیمه دین یاد کردند و فرمودند: جامعه اسلامی نیز تنها با ولایت و رهبری می تواند در برابر دشمنان بایستد و از کیان اسلام و انقلاب حراست کند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته»، مدیر حوزه های علمیه کشور در برنامه ای که به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی(ع) از شبکه طبرستان پخش شد، فرمودند: در دوران امام علی(ع) عده ای مقدس نما که ادعای دینداری می کردند در روز مبادا پیشوا و مقتدای خود را رها کردند و در کنار او قرار نگرفتند.

ایشان با بیان این که تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) تنها راه نجات بشریت از بحران های امروز جوامع است، افزودند: اگر تنها به قرآن تکیه کنیم و اهل بیت(ع)، ولایت و رهبری را فراموش کنیم نمی توانیم سعادت مند شویم و به حتم در مسیر انحراف قرار خواهیم گرفت.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که نباید از قرآن و نماز ابزاری استفاده شود و آنچه که حقیقت و واقعیت است باید بازگو شود، خاطرنشان کردند: اسلام یک مجموعه است اگر از نماز، روزه، حج و جهاد صحبت به میان آورده شود در کنار همه این ها صحبت هم از ولایت هم است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان این که آن گونه که در روایات آمده به خاطر ولایت است که نماز برپا داشته می شود، بیان داشتند: همچنین به دلیل وجود ولایت است که روزه در جامعه گسترش پیدا می کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از ولایت به عنوان محور و ستون خیمه دین یاد کردند و افزودند: جامعه اسلامی نیز تنها با ولایت و رهبری می تواند در برابر دشمنان بایستد و از کیان اسلام و انقلاب حراست و حفاظت کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ولایت عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی است، تصریح کردند: امروز به برکت جایگاه ولایت کشورمان از یک جایگاه رفیعی در جامعه جهانی برخوردار است.  

ایشان خاطرنشان کردند: در دوران ائمه معصومین(ع) به ویژه امام علی(ع) نیز هم نماز و هم روزه بود، اما باز هم عده ای با امام، پیشوا و مقتدای خود فاصله داشتند و به همین دلیل در مسیر انحراف و تباهی قرار گرفتند

مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان این که باید بدانیم که دین و باورهای اعتمادی ما دچار آسیب است یا نه، ادامه دادند: به دلیل همین  آسیب ها و ضربه زدن ها امیرمؤمنان علی(ع) مظلوم ماند.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کردند: چون این آسیب ها شناسایی نشد و عده ای در صدد آسیب شنایی بر نیامدند و تصور می کردند تمام اعتقاد و باور همین است به همین دلیل امیرمؤمنان علی(ع) تنها ماند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اگر آن جریان نبود حادثه کربلا نیز اتفاق نمی افتاد، فرمودند: عده ای به عنوان دیندار و معتقد آمدند و با امام حسین(ع) جنگیدند و نقل می کنند می گویند وقتی علیه امام حسین(ع) فتوا داده شد متأسفانه عده ای با بیل و کلنگ به کربلا آمدند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود در آموزه‌های دینی سفارش شده که از فرصت‌ها استفاده کنیم، افزودند: ماه مبارک رمضان به عنوان بهار قرآن فرصتی طلایی برای انس با قرآن و آشنایی با زوایای معرفتی این کتاب آسمانی است.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه سخنان خود همچنین به فضیلت های شب های قدر اشاره کردند و فرمودند: شب قدر؛ شبی است که از هزار ماه بهتر و به اندازه يک عمر طولانى و پر برکت ارزش دارد به همین دلیل بندگان باید با درک این شب عظیم در مسیر دریافت انوار حقیقت گام بردارند

دیدگاه‌ها   

ناهید
#1 ناهید 1395-02-05 05:49
دنیا به خدا که بی وفاست پدرم را ازم گرفت نفرین بر زندگی که عزیزانت رو ازت می گیره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.