فرهنگ شهادت به نسل جوان منتقل شود92/07/19

http://www.bushehri.net/images/busshehri/zaman%2058.jpegحضرت آیت‌الله حسینی‌بوشهری پنجشنبه‌شب در مراسم یادواره شهدای خلیج فارس با اشاره به اینکه چه کار کنیم که انقلاب اسلامی روشن‌تر، زیباتر و درخشان‌تر از قبل شود، اظهار داشتند: دشمنان انقلاب ما روز به روز نقشه‌ها و توطئه‌های جدیدی برای از بین بردن انقلاب طراحی و برنامه‌ریزی می‌کنند.

عضو هيات امناء جامعه المصطفي تصریح کردند: سوال کلیدی این است که ما چه کار کنیم در برابر موانع دشمن بایستیم و هم راه را پر شتاب‌تر کنیم و در حقیقت در برابر خون شهیدان ادای تکلیف کنیم.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان اضافه کردند: چرا بعد از 26 سال از نبرد مقدس در دریای نیلگون خلیج فارس باز هم یادواره و مراسم برگزار می کنیم.

عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري فرمودند: عده‌ای معتقد هستند که  قضایا و پرونده جنگ و شعارهای انقلاب تمام کنید و پرونده‌های آنها را ببندید؛ مردم ما نیاز به آسایش و آرامش دارند و کام مردم را با برگزاری این جلسات تلخ نکنید.

ایشان اضافه کردند: چرا رزمندگان ما بر دفاع برخاستند، چرا سینه‌هایشان را در برابر گلوله‌هایشان سپر کردند، چرا شهید مهدوی میخ‌های بلند از سرکینه دشمن بر سینه او کوبید شد چرا شهیدان ما به جبهه رفتند مگر چه اتفاقی افتاده بود مگر قضا تغییر کرده است.

آیت الله حسینی بوشهری افزودند: رزمندگان ما رفتند تا از دینشان، آرمان‌هایشان، ارزش‌هایشان و خاک میهن اسلامی دفاع کنند؛ چون ایران اسلامی آن روز عنوان قلب تپنده در معرض خطر و توطئه دشمن بود و اگر این رزمندگان و آزادگان هشت دفاع مقدس نبودن هیچ چیز نبود.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور یادآور شدند: دشمنان ما دست آشتی به سوی ما دراز می‌کنند نسبت به دین، ارزش و باور و خاک ما طمع ندارد.

ایشان ادامه دادند: آنچه که ما امروز می‌بینیم، با تمام صداقت مسئولین جمهوری اسلامی بعد از مذاکرات بلافاصله اعلام می کنند گزینه نظامی همچنان روی میز است یعنی رزمندگان دچار خواب غفلت نباشید. هنوز دشمن شما چنگ و دندان نشان می دهد.

ایشان تصریح کردند: پس به ما حق دهید بعد از 26 سال باز هم یادواره، کنگره و محفل شهیدان برگزار کنیم تا این نسل جوان که دوران دفاع مقدس را ندیده فرهنگ شهادت به آنها منتقل شود و عده‌ای که دچار غفلت هستند از این ظرفیت بزرگ شهیدان به خود آیند.

عضو شوراي عالي حوزه هاي علميه در ادامه بیان داشتند: ما همچنان یاد شهیدان را گرامی می‌داریم و با تمام وجود و عشق در این مراسمات شرکت می‌کنیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.