فریب خوردگان فتنه ۸۸ اظهار پشیمانی کنند92/10/07

http://www.bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476380000000.jpgامام جمعه قم با بیان اینکه فریب خوردگان باید از آنچه انجام داده‌اند اظهار پشیمانی کنند، فرمودند: روز ۹ دی برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد و باید این روز را بزرگ بشماریم.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري در خطبه‌های نماز جمعه قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، در سخنانی با اشاره به برپایی مراسم عزاداری روز اربعین حسینی در کربلای معلی و همچنین سراسر ایران اسلامی اظهار داشتند: مراسم اربعین حسینی(ع) امسال با شکوه‌تر از سالهای گذشته برگزار و اعلام شد که در کربلا حدود ۲۰ میلیون نفر در این مراسم حضور یافتند.

ایشان ابراز داشتند: ملت ایران و به خصوص مردم شریف و وفادار شهر قم در این روز حماسه‌ای دیگر در ابراز ارادت به سرور و سالار شهیدان خلق کردند و برگ ذرینی در کارنامه خود به ثبت رساندند. مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، از همه مسئولانی که در راه اندازی مراسم پیاده روی حرم تا جمکران برنامه ریزی و تلاش کردند و همچنین از عموم مردمی که در این مراسم معنوی حضور یافتند تقدیر و قدردانی کردند.

عضو هيات امناء جامعه المصطفي افزودند: ملت ایران در سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) نیز با برپایی مراسم‌ها و مجالس عزاداری ارادت خود را به ساحت پیامبر اکرم(ص) و خاندان ایشان نشان خواهند داد.

دیدگاه‌ها   

ضمیری
#1 ضمیری 1395-02-11 06:08
معلمان این دوره که فقط جیب مردم را خالی می کنندمعلمان شهید دیگر وجود نخواهد داشت وقتی دغدغه یک معلم بحای
اموزش بچه ها فقط رفاه خودش باشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.