فضیلت گره‌گشایی از کار خلق93/04/24

http://www.bushehri.net/images/zamanmmm/12547%201.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» طی سخنانی با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) فرمودند: خداوند انجام حقوق بندگانش را به انجام حقوق خودش مقدم کرده است. اگر کسی بتواند از عهده ادای دین مردم بربیاید، می‌تواند در مرحله بعدی به عبادت خداوند بپردازد.

ایشان گره‌گشایی از کار مردم در مجموعه تأمین اجتماعی را یک اصل دانستند و ابراز داشتند: پزشک و پرستاری که مشکلی را از مردم حل کند، اجر بزرگی خواهد داشت.

امام جمعه قم افزودند: نباید رفتار پزشکان، پرستاران و کارمندان به گونه‌ای باشد که در مقام مقایسه کشورهای غیر مسلمان در این زمینه از ما پیشی بگیرند.

نماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ادامه دادند: با اینهمه آموزه‌های دینی و معرفتی که در دین ما وجود دارد، نباید کار به جایی برسد که عده‌ای بگویند نام اسلام در کشور ماست اما مسلمانی در جای دیگر رعایت می‌شود.

ایشان به اهمیت بیمارستان امام رضا(ع) در ارائه خدمات بهتر به بیمه‌شدگان قمی اشاره کردند و ابراز داشتند: مسیر دسترسی به این بیمارستان باید برای مردم هموارتر شده و خدمات آن گسترش یابد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.