فناوری هسته‌ای به هیچ وجه قابل معامله نیست93/01/22

http://bushehri.net/images/namazjoume/145%201.jpgمعاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم در خطبه های نماز جمعه امروز قم  اظهار داشتند:پیشرفت‌های حاصل شده در زمینه هسته‌ای را بسیار خوب عنوان و خاطر‌نشان کردند: جمهوری اسلامی ایران طراز بسیار خوبی را به‌دست آورده و دانشمندان ما بدون کمک از بیگانگان این پیشرفت‌ها را به‌دست آورده‌اند.

ایشان خاطر نشان کردند: تحقیقات ما در عرصه فناوری هسته‌ای به هیچ وجه نباید متوقف شود و این موضوع به هیچ وجه قابل معامله و تبادل نیست.

عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اینکه مذاکرات برای بدست آوردن عزت جمهوری اسلامی ایران است تصریح کردند: برخی بر این باورند که تحریم‌ها به خاطر انرژی هسته‌ای است و این در حالی است که دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه دست از دشمنی بر نمی‌دارند و پس از موضوهع هسته‌ای نکته‌ای دیگری را عنوان می‌کنند.

امام جمعه قم افزودند: جمهوری اسلامی به هیچ وجه دنبال سلاح هسته‌ای نیست و دشمنان نیز به این موضوعات آگاهی دارند و حتی خود آمریکایی‌ها می‌دانند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

ایشان فرمودند:مدعیان حقوق بشر کارنامه‌ای سیاه دارند

آیت الله حسینی بوشهری در پایان بیان داشتند: افرادی که جنگ جهانی اول و دوم را راه انداخته‌اند و سر انسان‌ها را از تن جدا می‌کنند اکنون خود را مدعی حقوق بشر می‌دانند.

ایشان با اشاره به اینکه از حوزه به دلیل اعتراض به قطعنامه وقیحانه پارلمان اروپا باید تشکر کرد تصریح کردند: امیدواریم دولت نیز در عرصه اقتصادی و هدفمندی یارانه‌ها درست عمل کند تا جامعه اسلامی بتواند زندگی خوب را برای مردم کشورش فراهم کند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.