قدرت ما در مذاکرات به برکت خون شهداست92/09/15

http://www.bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/IMAGE634400197891875000.jpgنماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری : به برکت خون شهدا امروز وزیر امور خارجه ما با قدرت مذاکره می‌کند و جان کری وزیر امور خارجه می‌گوید تا حالا کسی این‌طور بر سر من داد نزده بود.

حضرت آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری در همایش تجلیل از حماسه‌سازان محرم 57 شهر دیّر در جمع مردم این شهر  افزودند: به برکت خون شهدا امروز وزیر امور خارجه ما با قدرت مذاکره می‌کند و جان کری وزیر امور خارجه می‌گوید تا حالا کسی این‌طور بر سر من داد نزده بود که ظریف وزیر امور خارجه ایران در مذاکرات سه بار بر سر من داد کشید.

عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري با تشکر از همت امام جمعه و فرماندار دیّر در برگزاری همایش «حماسه‌سازان محرم 57 شهر دیّر»، بیان کردند: در سوم محرم 57 مردم انقلابی دیّر براساس وظیفه دینی خود به میدان آمده و بر علیه طاغوت فریاد کشیدند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اضافه کردند: شهیدان حیدری و عالی‌پور که در سوم محرم 57 در حمله مزدوران رژیم شاهنشاهی به شهادت رسیدند از طبقه متوسط و پایین جامعه به دنبال انجام تکلیف خود بودند نه دنبال غنیمت گرفتن از انقلاب.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور ادامه دادند: انقلاب ما قابل قیاس با انقلاب‌های دیگر نیست زیرا انقلاب ما انقلاب همه اقشار جامعه بوده است.

ایشان افزودند: اگر امدادهای غیبی، رهبری حضرت امام(ره) و حضور و وحدت مردم نبود امروز از انقلاب خبری نبود.

رئيس هيات علمي بعثه مقام معطم رهبري با اعلام اینکه حرکت دشمن این بوده که دین را از سیاست جدا کند، فرمودند: در زمان رضاشاه جلوی روضه‌خوانی مردم را می‌گرفتند و مردم را به جرم یاحسین گفتن کتک می‌زدند و سعی می‌کردند محتوای دینی را از درون بی محتوا کنند.

ایشان ادامه دادند: شهدای ما برای مال دنیا به صحنه نیامدند، آن‌ها به صحنه آمدند تا مظلومان و مستضعفان جامعه احساس آرامش کنند.

در این مراسم از خانواده شهدا و جانبازان سوم محرم 57 تقدیر شد.

مردم دیّر در سوم محرم 57 در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی پهلوی، دو شهید و 25 مجروح تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.