قرآن افزون ‌بر حفظ، قرائت، تجوید و مفاهیم نیاز به عمل دارد92/09/30

http://www.bushehri.net/images/zzz/4048602-240x180-cropped.jpgمدیر حوزه‌های علمیه کشور حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری  طی سخنانی با اشاره به این که عده‌ای سراغ قرآن و عترت، رفتند، ولی آن‌گونه که باید می‌رفتند، نرفتند، یادآور شدند: قرآن افزون ‌بر حفظ، قرائت، تجوید و مفاهیم نیاز به عمل دارد، اگر می‌خواهیم جلسات قرآن ادامه پیدا کند باید به آن عمل کنیم.

امام جمعه قم تصریح کردند: حفظ قرآن در کنار عمل به آن و رفتار قرآنی تجلی بهتری می یابد؛ آیات قرآن حتی آیاتی که جریان‌‌های تاریخی را بیان می‌کنند، برای امروز ما مفید فایده است و باید از این آیات در زندگی درس بگیریم.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کردند: یکی از آیات قرآن درباره دنیاگرایی مردم دوران نبی‌اکرم اسلام(ص) است، پیام روشن قرآن این است که اگر دچار تردیدی و دو دلی شدید، سراغ دنیا نروید و آخرت را فراموش کنید و نکند افراد آخرت را به دنیا فروخته و دنیا برایشان گران شود.

استاد سطوح عالی حوزه های علمیه با اشاره به اهمیت شناخت قرآن، تاکید کردند: اگر می خواهیم در مقابل دشمنان همچنان مقاوم بوده و تهدیدات آنها را خنثی کنیم، باید در همه سطوح چه بین مردم و چه در بین مسئولان، فرهنگ قرآنی در تاروپود جامعه جای بگیرد و به هیچ چیز به جز فرهنگ قرآنی، بسنده نکنیم.

دیدگاه‌ها   

لارلا
#1 لارلا 1395-02-20 13:27
درود بر غیرت و شرفت درود بر شجاعتت حرف حق رو زدی همه,جا شده شعار و شعار,و شعار,با شعار,نون می,خورند خیلی حال کردم حاجی دمت,گرم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.