لزوم تلاش حوزویان و دانشگاهیان در ارتقاء انقلاب94/09/28

http://bushehri.net/images/namazjome/521%204.jpgعضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سالروز شهادت شهید مفتح که به نام وحدت حوزه و دانشگاه نام‌گذاری شده است، عنوان کردند: در روز 27 آذر 58 شهید مفتح به دست گروهک آمریکایی فرقان به جرم تلاش فداکارانه و مجاهدانه برای وحدت حوزه و دانشگاه به شهادت رسید.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» ظهر دیروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) خاطرنشان کردند: از حوزویان و دانشگاهیان می‌خواهیم به برکت نظام جمهوری اسلامی در جهت اعتلای اسلام و پیشبرد اهداف انقلاب با اتحاد و همکاری گام بردارند.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) فرمودند: 6 سال دوران امامت امام حسن عسکری (ع) بود آن حضرت تحت شدید‌ترین مراقبت‌ها قرار داشت و دشمنان خانه ایشان را چه در حال حیات و چه بعد از شهادت به دو دلیل تفتیش می‌کردند، یکی به خاطر گسترش شیعه در عراق آن روز، چرا که شیعیان قدرت زیادی پیدا کرده بودند و به خاطر کینه‌ای که به تشیع داشتند از همین رو مراقبت‌های بیشتری به امام داشتند.

امام جمعه قم عامل دوم فشار‌ها به امام حسن عسکری (ع) را آیات و روایاتی می‌دانستند که فرزند این امام حکومت جهانی را به دست خواهد گرفت از همین رو تلاش می‌کردند این اتفاق نیفتد که موفق نشدند و جهان امروز در پرتو امام عصر (عج) زندگی می‌کند.

استاد برجسته حوزه علمیه همچنین به مناسبت 12 ربیع الاول و آغاز هفته وحدت اشاره کردند و ادامه دادند: امروز یکی از نیازهای اساسی ما مسئله وحدت بین امت اسلامی است، دشمنان خوب راهی برای ضربه زدن به جامعه اسلامی پیدا کردند و آن تفرقه است و با خرید اسلحه و تامین پول و امکانات تحت عناوین مختلف، سنی و شیعه را به جان هم انداخته‌اند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.