ماموریت داعش اسلام‌هراسی است93/03/30

http://www.bushehri.net/images/namazjoume/145%201.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد با اشاره به تحولات اخیر کشور عراق بیان داشتند: امروز بخشی از استان‌های عراق در اختیار نیروهای داعش است که البته اینها اجیر شده هستند و بزرگ کردن آنها کار درستی نیست.

ایشان با بیان این که تحولات عراق با توافق پشت پرده در حال رخ دادن است افزودند: اگر این گونه نبود چطور ممکن است عده‌ای وارد شهر موصل شوند و تیری شلیک نشود و استاندار فرار کند و نیز 50 هزار نفر از ارتش محل خدمت خود را ترک کنند. مجموع این اتفاقات چیزی جز توطئه را نشان نمی‌دهد.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه دادند: با فتوای مرجعیت حضور جوانان رشید عراق از شیعه و سنی، تدابیر دولت عراق در این زمینه و عزل فرماندهان خائن ارتش و جایگزین کردن آنها با نیروهای انقلابی این توطئه‌ها خنثی می‌شود.

ایشان افزودند: آنها در سوریه متحمل شکست سنگینی شدند و برای این که بخواهند بر این شکست خود سرپوش بگذارند وارد عراق شدند اما بدانند که پیروزی نهایی نصیب ملت عراق خواهد شد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به این که عراق یک خطای استراتژیک داشته است، بیان داشتند: اعتماد بیش از اندازه به نیروهای بعثی و مسئولیت دادن آنها در ارتش خطای استراتژیک بزرگی بود که امروز شاهد خیانت این افراد به کشور عراق هستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزودند: هدف نیروهای داعش تکمیل کردن طراحی‌های دشمنان است و آنها جنایات فجیعی انجام می‌دهند تا چهره زشت و کریهی از اسلام به دنیا نشان دهند و اسلام هراسی را تقویت کنند.

دیدگاه‌ها   

ایمان
#1 ایمان 1395-05-11 17:04
مردم را ازاد بزارید سانسور باعث فراری شدن مردم از شماست.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.