ماموریت نیروی دریایی از آب‌های خلیج فارس و دریای عمان فراتر رفته93/09/08

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%2048.jpegحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» در خطبه‎های نماز جمعه دیروز قم با اشاره به فرارسیدن هفتم آذرماه روز نیروی دریایی، فرمودند: نیروی دریایی ما انصافاً در طول دوران دفاع مقدس، پیروزی‌ها و دستاوردهای زیادی کسب کرد و رشادت خود را به حد اعلی رساند و نامش در میان نیروهای دریایی جهان با افتخار ثبت شد.

معاون جامعه مدرسین فرمودند: امروز هم نیروی دریایی جمهوری اسلامی متعلق به خلیج فارس یا دریای عمان نیست بلکه باب المندب را پشت سر گذاشته و در همه آزادراه‌های بین‌المللی که تأمین کننده منافع جمهوری اسلامی است حضوری موفق دارد.

ایشان به هشتم آذر، روز همبستگی با مردم مظلوم فلسطین اشاره کردند و افزودند: کمتر ملتی همانند ملت جمهوری اسلامی ایران اینقدر با فلسطین همراه بوده و امروز هم آزادی فلسطین را فریاد می‌زنیم.

آیت‌الله حسینی بوشهری درباره فرارسیدن سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس شورای اسلامی اظهار کردند: آیت‌الله مدرس، این عالم مجاهد باید برای علما و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان الگو مطرح باشد.

ایشان با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی بار سنگینی را به دوش می‌کشد، فرمودند: ما نیاز به ده‌ها و صد‌ها مدرّس داریم و من از تیزبینی نمایندگان مجلس در عرصه‌های مختلف تشکر می‌کنم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.