محبت مراجع در دل مردم ماست93/02/20

http://bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476432968750.jpgخطیب جمعه این هفته قم حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري به سالروز لغو امتیاز تنباکو با فتوای آیت الله العظمی شیرازی اشاره کردند و افزودند: کار بزرگی در آن روز اتفاق افتاد و مردم جایگاه معنویت را دانستند.

امام جمعه قم با بیان اینکه محبت مراجع در دل مردم ما است افزودند: مردم ما تاکنون تجربه های گرانقدری در پیروی از فتوای مراجع داشتند و امیدواریم این مسیر ادامه یابد که سعادت و خوشبختی ما در پیروی از بزرگان است.

آیت الله حسینی بوشهری به 19 اردیبهشت روز بزرگداشت مرحوم شیخ کلینی صاحب کتاب کافی اشاره کردند و با بیان اینکه شیخ کلینی بزرگ مرزبان دینی است اظهار کردند: اینها بزرگانی هستند که تراث شیعه را حفظ کرده اند و در اختیار علمای ما قرار دادند و مرزبانان فکری ما هستند.

ایشان همچنین به فرا رسیدن روز جهانی خانواده اشاره کردند و اظهار داشتند: دنیای غرب دچار از هم پاشیدگی خانواده است و ما باید مراقب باشیم که این تهدیدها برای جامعه ما هشدار دهنده است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور اضافه کردند: گاهی در جامعه دینی ما دچار گسست خانواده‌ها هستیم که این مسئله خانواده نگران کننده است در حالی که اسلام به صله رحم و پیوند خانواده تاکید دارد.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.