مديريتي که اعتماد عمومي ايجاد نکند شکست مي‌خورد94/03/27

http://bushehri.net/images/zamanmmm/12.jpgنماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری فرمودند: مديريت‌هايي که اعتماد عمومي در جامعه ايجاد نکند شکست مي‌خورد.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» ظهر سه‌شنبه در همايش فرهنگ و مديريت جهادي در بوشهر اظهار داشتند: در هر عرصه‌اي که بخواهيم به موفقيت برسيم بايد به صورت جهادي وارد عمل شويم و کار براي رضاي خدا باشد.

ایشان به ايستادگي ملت ايران در عرصه‌هاي مختلف اشاره کردند و بيان داشتند: ملت ايران با جهاد خود در دوران دفاع مقدس به خوبي مقابل کفر ايستادند و اجازه ندادند که کسي به اين آب و خاک دست‌درازي کند.

نماينده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري نمونه ديگر کار جهادي را در عرصه سازندگي کشور عنوان کردند و افزودند: افراد در کارهاي جهادي خارج از پست و مقام از همه توان براي اجراي برنامه‌ها استفاده مي‌کنند.

ایشان بيان داشتند: از مهمترين شاخص‌هاي مديريت و فرهنگ جهادي مي‌توان به انعطاف‌پذيري، دين‌مداري و ولايت‌مداري، اعتماد متقابل در همه سطوح، توجه به نيرو و کرامت انساني و مديريت قناعت اشاره کرد.

آيت‌الله حسيني بوشهري با بيان اينکه کساني که با انگيزه ديني وظايفشان را انجام مي‌دهند در مشکلات نمي‌مانند، بيان داشتند: مديري که پايبند به اصول الهي و اخلاقي نباشد مديريت جهادي در آن نيست.

ایشان از کادرسازي، تربيت مدير و ايجاد انگيزه به عنوان ويژگي‌هاي مديريت جهادي ياد کردند و فرمودند: از ويژگي‌هاي مديريت جهادي مي‌توان به عدم برخورد ابزاري و حساسيت به مشکلات نيروي انساني و توجه به افزايش دانش و مهارت اشاره کرد.

نماينده مردم استان بوشهر درمجلس خبرگان رهبري بر لزوم توجه ويژه به بخش کشاورزي تاکيد کردند و افزودند: بايد زمينه خودکفايي در محصولات مورد نياز کشور فراهم شود.

دیدگاه‌ها   

الهام
#1 الهام 1395-03-27 11:28
من می توانم به یقین بگویم ما در این تهاجم شکسنت خورده ایم فرهنگمان به تاراج رفته است همکلاسی های من دخترانی هستند که افتخارشان داشتن دوست پسر هست و نداشتنش را عقب افتادگی می دانند دیگر دیر شده است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.