مذاکره کنندگان مورد اعتماد نظام هستند93/03/30

http://www.bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476380000000.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» عضو جامعه مدرسین حوزه در بخشی از سخنان خودکه در حرم حضرت معصومه ایراد شد با اشاره به ادامه مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 افزودند: این مذاکرات وارد نگارش متن پیش‌نویس شده است اما به خاطر زیاده خواهی غربی‌ها کار به سختی پیش می‌رود.

نماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزودند: مذاکره کنندگان مورد اعتماد نظام هستند اما باید خطوط قرمز را رعایت کنند و دشمن هم باید سر عقل بیاید و از فرصت طلایی حسن نیت ایران استفاده کند چرا که در نهایت آنها ضرر خواهند کرد نه ملت ایران.

آیت ‌الله حسینی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از ملت ایران در خصوص برگزاری باشکوه مراسم نیمه شعبان اظهار داشتند: از دست اندر کاران حریم کریمه اهل‌بیت(ع) و مسجد مقدس جمکران و از همه مسئولان استان و شهرداری قم که انصافاً کارستانی از خدمات در این ایام انجام داده‌اند تشکر و قدردانی می‌کنم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان نیز بیان داشتند: در این ماه مقامات انسان بالا می‌رود و در روایات داریم اگر کسی 6 خصوصیت و ویژگی را در ماه رمضان داشته باشد گناهان او مورد آمرزش قرار می‌گیرد که این 6 ویژگی شامل حفظ دین و جلوگیری از آلوده شدن، به جا آوردن صله رحم و عدم آزار همسایگان، رعایت حقوق برادران و عدم تجاوز از مرزهای الهی است.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور همچنین با اشاره به فرارسیدن 31 خرداد سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران اظهار داشتند: شهید چمران شخصیتی بی ادعا، خدوم و مسئولیت پذیر بود که در طول دوران جنگ با تشکیل ستاد جنگ‌های چریکی صدمات مهلکی به دشمن وارد کرد.

ایشان در پایان افزودند: شهید چمران با داشتن درجه علمی بالا اما همانند سربازی عادی در صحنه جنگ حضور داشت و با عزت و تعهد به اسلام جان خود را اهدا کرد و با آبرو به پیشگاه خداوند رفت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.