مذاکره‌کنندگان ایران با حسن نیت وارد مذاکرات شدند92/08/24

http://www.bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476380000000.jpgخطیب نماز جمعه این هفته قم فرمودند: سفیران جمهوری اسلامی ایران انصافاً با حسن نیت در مذاکرات نفس‌گیر با 1+5 وارد مذاکره شدند.

حضرت آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم افزودند: ایران با وجود شفاف‌سازی در مذاکره، شاهد عدم انسجام در دیگر مذاکره‌کنندگان بود زیرا پیش‌نویس توافقات به دور از نگاه تیم مذاکره‌کننده تغییر یافت و ایران حاضر به امضای آن نشد در حالی که ما با صداقت وارد مذاکره شده بودیم.

 

ایشان با اشاره به اینکه "ملت ما هرگز به آمریکا اعتماد ندارند و باید علت آن را در تاریخ کشورمان و عملکرد آمریکائیان ریشه‌یابی کرد"، اظهار کردند: در شرایطی که تیم مذاکره‌کننده در حال بحث بودند، آمریکا در کنگره برای تحریم‌های بیشتر ایران برنامه‌ریزی می‌کرد و اوباما با صراحت اعلام کرد مذاکره به معنای لغو تحریم‌ها نیست.

 

عضو شوراي عالي حوزه هاي علميه لغو تحریم‌ها بصورت کامل را یکی از خواسته‌های مهم ملت ایران عنوان کردند و افزودند: ملت و بزرگان ما به آن سوی آب‌ها برای لغو تحریم‌ها دل نبندند، بلکه باید به عنایت خدا و قدرت ملت و به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دل ببیندیم و با حمایت کامل از تیم مذاکره کننده بر این باوریم که اگر به توافق نرسیدیم، ما را نمی‌توانند شکست دهند.

 

امام جمعه موقت قم خطاب به مسئولان و تیم اقتصادی کشور نیز بیان داشتند: از تیم اقتصادی دولت انتظار داریم با توجه به وجود ذخایر و امکانات ارزشمند در خاک ایران، مشکلات اقتصادی را رفع کنند؛ اگرچه تاکنون نیز اقدامات خوبی برای رفع چالش‌های اقتصادی انجام شده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.