مراسم بزرگداشت مرحوم عسکراولادی با حضور آیت الله حسینی بوشهری برگزار شد92/08/18

http://www.bushehri.net/images/khfssss.jpgمراسم بزرگداشت یاد و نام مرحوم حبیب الله عسکراولادی  در مسجد اعظم با حضور حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور  برگزار شد.

 در پی درگذشت مرحوم حبیب الله عسکراولادی از یاران امام و رهبری و از مبارزان انقلابی مراسم بزرگداشتی از سوی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مرکز مدیریت حوزه های علمیه و استانداری قم در مسجد اعظم برگزار شد.

در این مراسم حضرت آیت الله حسینی بوشهری،و حضرات آیات نوری همدانی ، علوی گرگانی ، جوادی آملی، مقتدایی، علوی بروجردی و... حضور داشتند.

همچنین در این مراسم دیگر اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ، اعضای مجلس خبرگان رهبری ، اساتید حوزه علمیه، مسئولان استانی و جمعی از طلاب و عموم مردم حضور داشتند.

در این مراسم آیت الله رضا استادی دبیر شورای حوزه های علمیه در سخنانی به تشریح ویژگی های بارز مرحوم عسکراولادی پرداخت و گفت: ایشان در در جوان به دلیل فعالیت های انقلاب 14 سال زندانی شد و با وجود اینکه در دوران زندان به اعضای گروهک های مختلف خدشه ای به اعتقادات وی وارد نشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مرحوم عسکر اولادی دارای اعتقادی عمیق بود بیان کرد: این مبارز انقلابی با علما و روحانیت ارتباط تنگاتنگ داشت.

آیت الله استادی به پیام تسلیت مقام معظم رهبری در پی ارتحال مرحوم عسکراولادی اشاره کرد و بیان داشت: ایشان به مرحوم عسکراولادی لقب مجاهد خستگی ناپذیر را دادند.

حبیب الله عسکراولادی صبح 14 آبان ماه سا ل جاری در سن 81 سالگی بر اثر عارضه قلبی در گذشت.

دیدگاه‌ها   

کابلی
#7 کابلی 1395-04-20 19:26
از زحمات بی دریغ ایشان سپاسگذاریم و تشکر میکنیم خدا هر جا که خدمت می کنند ایشان راسربلند بدارد
نقل قول کردن
علی
#6 علی 1395-04-20 05:31
بهترین مدیریت را آیت الله بوشهری داشت اشتباه کردند اشتباه
نقل قول کردن
موسی کاشف زاده
#5 موسی کاشف زاده 1395-04-19 15:36
باز هم معرفت شما که با اینکه مسئولیت را ازت گرفتند مسئول بعدی را کمک میکنی که پیشرفت حاصل بشه امثال شما مردهای واقعی اند باید بر این منصب باقی می ماندید رفتنان خسارت محضه
نقل قول کردن
خادمی
#4 خادمی 1395-04-19 09:10
در تمام دنیا افراد باتجربه را برای مسئولیت های مهم نگه می دارند تا از تجربیاتش استفاده ایران دقیقا برعکس عمل می کند افراد تازه کار بی تجربه را به کار می گیرد تنها نتیجه این تغییر مدیریت یقینا پشیمانی است حوزه افسوس خواهد خورد و پشیمانی نتیجه اش خواهد بود
نقل قول کردن
یاشار
#3 یاشار 1395-04-19 07:29
آقای حسینی اصالتا بردخونی هستند نه بوشهری چرااسم فامیلی ایشان حسینی بوشهری است نه حسینی بردخونی؟
نقل قول کردن
محمدصالح خدایی
#2 محمدصالح خدایی 1395-04-18 18:45
عوض شدن مدیر حوزه به نفع هیچکس نیستت هیچکس حسینی بوشهری نمی شود
نقل قول کردن
شهامت
#1 شهامت 1395-04-16 19:16
دنیا نشان داد هیچ میزی به انسان وفادار نمی ماند بهترین مدیری بود که شایسته این مقام بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.