مرحوم آیت الله گیلانی به عنوان سرباز انقلاب در تمام مسؤولیت‌ها خوش درخشید 93/04/23

http://www.bushehri.net/images/zamanmmm/13.jpgمدیر حوزه های علمیه سراسر کشور  با اشاره به کینه توزی ویژه دشمنان علیه مرحوم آیت‌الله گیلانی فرمودند: این عالم مجاهد در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده و به عنوان سرباز انقلاب در موارد و مسؤولیت‌های مختلف به درستی به انجام وظیفه پرداخت.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها به بررسی شخصیت علمی، انقلابی و اخلاقی مرحوم آیت‌الله محمدی گیلانی پرداختند و تصریح کردند: مرحوم آیت‌الله گیلانی از چهره‌های شاخص نظام اسلامی بود.

عضو شورای عالی حوزه علمیه قم ادامه دادند: این عالم ربانی در زمان حضور در قم از چهره‌های موفق و اساتید برجسته حوزه علمیه بود، به گونه‌ای که درس، بحث و استفاده طلاب از محضر ایشان به عنوان یک برنامه جدی بود.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور تصریح کردند: همچنین مرحوم آیت‌الله محمدی گیلانی از چهره‌های شاخص در بعد فقاهت و مسائل مطرح در حوزه‌های علمیه بود.

نماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری مرحوم گیلانی را علاقه‌مند و پیرو امام راحل دانستند و اظهار داشتند: این عالم بزرگوار به سبب شرایط و نیازهای انقلاب، علاقه و پیروی از امام خمینی(ره) درس، بحث و برنامه‌های خود را رها کرده و در نظام اسلامی به خدمت مشغول شدند. 

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزودند: ایشان در مسؤولیت‌های مختلفی همانند دیوانعالی کشور و شورای نگهبان به انجام وظیفه پرداختند، تمام مسؤولیت‌های آیت‌الله محمدی گیلانی نشان از بعد مسؤولیت پذیری ایشان بود.

آیت‌الله حسینی بوشهری رفتار، اخلاق، فکر، اقدام و عمل این عالم ربانی در قبال انقلاب را خالصانه دانستند و اظهار داشتند: برای مرحوم محمدی گیلانی شخص خودش مطرح نبود.

ایشان تصریح کردند: برای ایشان اهداف، آرمان‌های انقلاب و تبعیت از امام راحل مهم و ارزشمند بود؛ مرحوم آیت‌الله محمدی گیلانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در آزمایش‌های سختی سربلند بیرون آمد و این نشانگر وفاداری این شخصیت به اسلام و انقلاب است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور تأکید کردند: برای ایشان عمل به وظیفه و تکلیف در مسؤولیت‌هایی که بر عهده داشت مهم و ارزشمند بود.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به کینه توزی ویژه دشمنان علیه مرحوم آیت‌الله گیلانی خاطرنشان کردند: مرحوم آیت‌‌الله محمدی گیلانی به تعبیر امام راحل و مقام معظم رهبری عالمی مجاهد است؛ ایشان در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده و به عنوان سرباز انقلاب در موارد و مسؤولیت‌های مختلف به درستی به انجام وظیفه پرداخت.

ایشان در پایان بیان داشتند: مرحوم آیت‌الله محمدی گیلانی یک چهره اخلاقی بوده و متانت، پختگی ایشان زبانزد بود، ایشان فردی آرام، متین و دارای ملکات عالی اخلاقی بود.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.