مردم از نیروی انتظامی ایجاد امنیت و نظم اجتماعی می‌خواهند92/07/12

http://www.bushehri.net/images/namazjoume/6.pngحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته قم (12مهر) با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی فرمودند: مردم از نیروی انتظامی ایجاد امنیت و نظم اجتماعی می‌خواهند تا احساس امنیت را برای جامعه به وجود آورند که در این زمینه اگر نیروی انتظامی به دنبال محبوبیت است باید ضمن اقتدار، مطابق با اخلاق اسلامی و مهربانی با مردم برخورد نماید.

ایشان با ابراز خرسندی از حضور علما و مردم در جشن عاطفه‌ها نیز فرمودند: مردم مانند همیشه همت والای خود را در کنار مسوولان و علما برای کمک به نیازمندان ثابت کردند اما باید بدانیم نیکوکاران به پاداش کمک‌های خود در نزد خداوند بیش از نیازهای مالی نیازمندان احتیاج دارند و طبق احادیث نیکوکاران باید در این عرصه قدم بگذارند.

نماينده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبري در ادامه با اشاره به روز اول ذی الحجه که به نام ازدواج جوانان به مناسبت پیوند مقدس امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) نام گذاری شده است، بیان کردند: متاسفانه تأخیر در ازدواج جوانان، یکی از غدغه‌ها و نگرانی‌های بزرگ علماست.

ایشان افزودند: در این زمینه خانواده‌ها، رسانه‌ها و مسوولان باید جوانان را برای ازدواج ترغیب کنند، هم‌چنین امکانات و تسهیلات مناسبی برای ازدواج جوانان در نظر گرفته شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با اشاره به روز جهانی کودک نیز فرمودند: قبل از آن‌که مجمع جهانی و سازمان‌های بین‌المللی چنین روزی را به نام کودک نام گذاری کنند در دین مبین اسلام سفارشات فراوانی در مورد محبت به کودکان شده است و علاقه به فرزندان دارای پاداش فراوانی در نزد خداوند متعال است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.