مردم از نیروی انتظامی حمایت می‌کنند

http://h-bushehri.ir/images/zaman0mohammadrezapoor/a.jpgآیت‌الله سید هاشم حسینی ‌بوشهری، امروز 7 اردیبهشت ماه در دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان قم، با تقدیر از فعالیت‌های این نیرو، اظهار داشت: استفاده از ابزارهای نوین در پیشگیری و کشف انواع جرایم، علاوه بر آن که بر نیروی انتظامی را قوی‌تر می‌کند و نقش بسزایی در کاهش جرائم دارد، مردم احساس آرامش و امنیت بیشتری  خواهندکرد.

امام جمعه قم با تاکید بر این که مردم باید احساس کنند که پلیس از خود آنان است، یادآور شد: افزایش اعتماد عمومی، به موفقیت روز افزون پلیس کمک فروانی می کند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به لزوم حمایت مردم از نیروی انتظامی، ادامه داد: همه باید همان طور که حافظ مال خود هستند، حافظ مال و ناموس دیگران هم باشند و پلیس یاری کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه، نیروی انتظامی راحافظ آرامش و امنیت جامعه دانسته و گفت: آنچه در فرهنگ پلیس مشاهده می‌کنیم، فداکاری، مسئولیت‌شناسی و پرتحرکی است.

وی با اشاره به معنای ایثار و این که استیثار نقطه مقابل ایثار است، خاطرنشان کرد: ایثار به معنای آن  است که انسان خود را به انحاء مختلف فدای دیگران کند تا آنها به راهشان ادامه دهند؛ این مسئله در نیروی انتظامی وجود دارد.

آیت‌الله حسینی ‌بوشهری با تقدیر از فعالیت نیروی انتظامی در تعطیلات نوروزی، اظهار داشت: پلیس با حضور جدی خود تاثیر بسیار خوبی در کا هش تصادفات و جرایم و تامین امنیت و آرامش جامعه داشت، که این مسئله قابل تقدیر است.

وی، برخورد خوب، مناسب و مودبانه پرسنل نیروی انتظامی با مردم در تعطیلات نوروزی را شایسته تقدیر دانسته و ابراز داشت: پرسنل ناجا در سرما و گرما، همه مشکلات را تحمل می‌کنند تا دیگران در آرامش باشند.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری همچنین از نقش فعال و به موقع نیروی انتظامی در حفظ آرامش و تامین امنیت مناطق زلزله زده استان بوشهر تقدیر کرد.

در ابتدای این دیدار سردار مجتبایی، فرمانده نیروی انتظامی استان قم با ارائه گزارشی از فعالیت های‌ این نیرو، گفت: امسال در تعطیلات نوروز 40درصد تصادفات کاهش پیدا کرد.

وی یادآور شد: پلیس تلاش دارد با استفاده از امکانات روز در راستای پیشگیری، کنترل و کشف جرایم، همه جا را برای اخلالگران در نظم امنیت اجتماعی نا امن کند.

دیدگاه‌ها   

زندگانی
#1 زندگانی 1395-04-30 06:09
سلام
پيامبر اسلام مي فرمايند: هرکس بشنود صداي مسلماني را که فرياد مي کند: مسلمانان به فريادم برسيد و او کمک نکند, ديگر مسلمان نيست شما به عنوان یک روحانی برایتان مهم نیست که مسلمانان کشمیر به خاک و خون کشیده شدند حتی یک بیانیه که هزینه ای هم برایتان ندارد صادر نکردید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.