مردم شایسته خدمات بهتر هستند93/05/19

http://www.bushehri.net/images/busshehri/zaman%2018.jpegنماینده مردم شریف استان بوشهردرمجلس خبرگان رهبری فرمودند: مردم ایران اسلامی سزاوار و شایسته خدمات هرچه بیشتر هستند.

حضرت آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در نشست شورای تامین شهرستان گناوه در دفتر امام جمعه این شهر افزودند: مردم ولایتمدار و متدین همواره درشرایط سخت همراه و درکنار نظام و انقلاب بوده اند وهمه وظیفه داریم خدمت رسانی هرچه بهتری به چنین ملتی ارایه دهیم.
ایشان سرکشی از شهرستان های استان را از برنامه های اولویت دار خود خواندند و اظهارکردند: اگرچه وظیفه ذاتی نمایندمجلس خبرگان رهبری پیگری مسایل عمرانی و آبادانی نیست اما برای حل مشکلات مردم تا حصول نتیجه پیگیری و اقدام خواهم کرد.
استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم ادامه دادند: مسایل و مشکلاتی که در نشست های مسوولان و مردم مطرح می شود آنان را جمع بندی و برای پیگیری به اطلاع استاندار بوشهر و مسوولان کشوری می رسانند.
نماینده مردم استان بوشهردرمجلس خبرگان رهبری بیان کردند: مناطقی همچون شهرستان گناوه که شغل عمده مردم به دریا وابسته است نباید برای چرخاندن زندگی خود دچار مشکلی شوند.
ایشان افزودند: اجرای قانون لازم الاجراست، اما قبل از این که قانون گذاران برای مناطقی همچون گناوه که شهر بندری است، قانونی وضع کنند باید از نزدیک وضعیت آنان را بررسی کنند.
آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به این که شغل عمده مردم شهرستان گناوه به دریا ارتباط دارد، عنوان داشتند: باید تلاش شود تا شغل پایدار دراین شهرستان ایجاد شود.
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در ادامه بیان داشتند: استان بوشهر دارای ظرفیت وافر و پایتخت اقتصادی کشور است و زمینه برای ایجاد تاسیسات در شهرهای استان بویژه شهرهای شمالی وجود دارد.
ایشان بیان کردند: شهرستان گناوه به دلیل این که مسافران و گردشگران زیادی را درطول سال با فرهنگ های متفاوت پذیراست باید سازوکار و زیرساخت های دینی در آن مدنظر قرار گیرد.
حضرت آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»  از مسوولان شهرستان گناوه خواستند تا مسایل و مشکلات مطرح شده در این نشست را درقالب دفترچه ای تنظیم تا پیگیری های لازم بعمل آید.

 

دیدگاه‌ها   

ویزواری
#1 ویزواری 1395-05-02 07:16
دشمنان این آرزو را به گور خواهند برد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.