مرکز اسلامی برزیل توسط آیت الله حسینی بوشهری افتتاح شد95/02/01

http://bushehri.net/images/GHODOSI/4141/455465/IMG12030658.JPGمرکز اسلامی «باغ محمد(ص)» برزیل وابسته به مؤسسه جامعه المرتضی از سوی مدیر حوزه های علمیه کشور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در مراسم افتتاح مرکز اسلامی «باغ محمد(ص)» برزیل وابسته به مؤسسه جامعه المرتضی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ماه رجب، اظهار داشتند: حقیقتا اقدامات شایسته مؤسسه جامعه المرتضی اعم از داخل و خارج از کشور قابل تقدیر و تشکر است.

ایشان ابراز داشتند: برزیل کشوری بزرگ است و مرکزی که در آن کشور تأسیس کرده اید، در خور توجه بوده و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین زادهوش تقدیر و تشکر داریم.

مدیر حوزه های علمیه کشور خطاب به حجت الاسلام شمس به عنوان مدیر مرکز اسلامی باغ محمد(ص) برزیل، خاطرنشان ساختند: حقیقتا تلاش کنید علاوه بر بعد عاطفی اسلام، بر اساس منطق استوار این دین در قالب گفتار، نوشتار و ابزار جدید حرکت کرده و کمتر بر موج احساسات سوار شده و بر موج عقلانیت فعالیت ها را به پیش ببرید.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امروز اسلام به درستی به جهانیان عرضه نشده است، تصریح کردند: شما در این کشور علاوه بر زدودن رسوبات ذهنی علیه اسلام، چهره تابنانک این دین مبین را به نمایش بگذارید و امیدواریم شاهد پیشرفت های گسترده شما در برزیل باشیم.

گفتنی است: در پایان این مراسم، مرکز اسلامی باغ محمد(ص) برزیل و سایت اینترنتی آن از سوی مدیر حوزه های علمیه افتتاح شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.