مسئولان به پروژه های ناتمام شهر قم اهتمام داشته باشند95/01/25

http://bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/a.jpgامام جمعه قم فرمودند: قبل از این که پروژه عمرانی جدیدی شروع شود، باید به پروژه های ناتمام دیگر شهری پایان داد.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در دیدار مهندس مهدی صادقی، استاندار قم که در دفتر مدیر حوزه های علمیه برگزار شد بر همدلی و اتحاد آحاد ملت و به خصوص مسئولین برای رفع موانع اقتصادی و معیشتی مردم در کشور تأکید کردند و فرمودند: امیدواریم با همدلی همه مسئولین و دولت، روند اقتصادی کشور به یک ثبات خوبی برسد.

 مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان این که با درایت و همت خدمت گزاران امر مدیریت، فرصت های تازه ای در استان قرار گیرد تا همه از آن بهره ببرند افزودند: آرامش و فضای خوب از جمله موضوعات مهم و قابل توجه برای مردم در کنار مسائلی چون اقتصاد، معیشت و پیشرفت مسائل عمران و آبادنی است.

 ایشان یادآور شدند: با وجود همه امکانات محدود و مشکلاتی که در کشور وجود دارد، ولی شاهد فعالیت های خوبی در امور شهری، برگزاری جلسات در استان هستیم و این برای مردم استان خوب و دلگرم کننده است.

معاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم عنوان کردند: مردم در محیط پر هیاهو و پرجنجال، لذت زندگی  را درک نمی کنند، هر چند در اوج رفاه باشند، ولی اگر محیط و فضای مناسبی باشد در کنار آن، گاهی به کم قناعت می کنند و خود را با شرائط تطبیق می دهند.

 امام جمعه قم در ادامه با بیان اینکه استان قم به خاطر وجود حرم حضرت فاطمه معصومه(س)، مراجع، حوزه و مردم متدین از جایگاه و امتیازهای ویژه ای نسبت به شهرها و استانهای دیگر برخوردار است، اظهار داشتند: این امتیازات ویژه برای هر مسئولی که قصد خدمت به کشور را دارد، حقیقتا سرمایه عظیم است و باید همه تلاش خود را بکار گیرد تا انتظارات برآورده شود.

 عضو خبرگان رهبری بیان داشتند: این امتیاز و مزایا باعث این انتظار شده که قم نسبت به سایر شهرها الگو باشد و به عنوان شهر اسلامی و استان شیعی که زمینه های رشد در آن وجود دارد معرف شود.

ایشان افزودند: اگر چه کارهای خوبی صورت گرفته ولی تا رسیدن رضایت مطلوب فاصله است، و اگر شبانه روز همه استعداد و توان را به کار گیریم تا محرومیت هایی که از گذشته وجود داشته از بین برود، باز جای کار در قم و برای مردم شهر احساس می شود.

 امام جمعه قم فرمودند: یکی از فعالیت هایی که -قبل از اینکه پروژه جدیدی شروع شود- می توان آن را انجام داد، پایان دادن به پروژه های ناتمام شهر است.

ایشان بیان داشتند: حقیقت امر این است که پروژه های نیمه تمامی در شهر وجود دارد و هر روز در جلوی چشم مردم است و  مردم می بینند، باید برنامه ریزی کرد تا این فعالیت ها به سرانجام مطلوب برسد.

 مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه با همدلی و اتحاد همه مسئولین می توان کارها را بهتر پیش برد بیان داشتند: روند عمومی شهر و استان از روند خوبی برخوردار است و برای مردم دلگرم کننده است و نمونه آن افتتاح پروژه مصلی قدس بود که بعد از 8 سال به سرانجام مطلوبی رسید و مردم خوشحال شدند و در روز جمعه هم دیدیم که استقبال بسیار خوبی از این قضیه شد.

 امام جمعه قم افزودند: اگر چه نواقصی وجود دارد ولی با تشکیل کمیته ارزیابی می توان مشکلات را شناسایی و برای از بین بردن آن اقدام کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.