مسئولان توصیه رهبری درباره حفظ یکپارچگی مردم را جدی بگیرند94/06/07

http://bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476416562500.jpgخطیب جمعه قم، با اشاره به دیدار رئیس‎جمهور و هیأت دولت با رهبر معظم انقلاب، عنوان کردند:معظم له در این دیدار بر لزوم حفظ یکپارچگی مردم تأکید داشتند و به مسئولان تأکید کردند که باید از ایجاد تشتت در جامعه جلوگیری کرده و از حاشیه سازی پرهیز کنند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري«دامت برکاته» روز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه قم با گرامیداشت هفته دولت، افزودند: نام‌گذاری هفته دولت به مناسبت شهادت شهید رجایی و باهنر که نمونه روشنی از خدمتگزاری و مردم‌داری و ساده زیستی بودند، برای آن است تا یاد و خاطره این شهیدان گرامی داشته شود.

ایشان ادامه دادند: باید دولت نسبت به مردم، مردم نسبت به دولت و مردم نسبت به مردم مراقب یکپارچکی باشند و مسأله همدلی و همزبانی به عنوان کار اساسی مورد توجه همگان قرار گیرد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌‎که نباید در حرکت‌های اقتصادی فاصله طبقاتی پیش آید ادامه دادند: ایشان فرمودند که وقتی به مردم گزارش می‌دهید آن‌گونه باشد که مردم این موارد را لمس و گزارش دولتمردان را تصدیق کنند.

ایشان با بیان این‌که مقام معظم رهبری فرمودند که برخی از طرح‌ها به مردم و بخش خصوصی واگذار شود، تاکید کردند: اکنون بسیاری طرح‌های نیمه تمام داریم که می‌توانند به بخش خصوصی واگذار شوند چرا که دولت نمی‌تواند همه کارها را با شرایط مالی موجود انجام دهد.

امام جمعه قم با بیان این‌که توجه به بخش کشاورزی و موضوع اقتصاد مقاومتی از دیگر موارد مورد تأکید رهبری بوده است، افزودند: هم چنین رهبر معظم انقلاب بر شتاب پیشرفت علمی کشور تأکید داشتند.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه دادند: نکته مهم در مسأله پساتحریم آن است که توقعات مردم را بالا نبریم که همه چیز روی ریل افتاده است و اگر سطح توقع مردم بالا رفت مسئولان نمی‌توانند پاسخگو باشند.

ایشان در خطبه دوم به مناسبت‌هایی همچون سالروز شهادت آیت‌الله حکیم رئیس مجلس اعلای عراق، رحلت مرحوم آیت‌الله حائری مؤسس حوزه علمیه، شهادت رئیسعلی دلواری در مبارزه با استعمار انگلیس و ربوده شدن امام موسی صدر اشاره و خاطرنشان کردند: یاد و خاطره همه این افراد که جزو بزرگان و افراد تأثیرگذار در جوامع اسلامی بوده‌اند را گرامی می‌داریم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.