مسائل و مشکلات حوزه استان هرمزگان با حضور آیت‌الله حسینی‌بوشهری بررسی شد 92/11/14

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%201.jpegدر دیدار مدیر و معاونان حوزه علمیه استان هرمزگان با مدیر حوزه های علمیه کشور حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، مسائل و مشکلات حوزه این استان بررسی شد. 

حجت الاسلام مختاری، مدیر حوزه علمیه هرمزگان، در این دیدار که در دفتر مدیریت حوزه های علمیه در قم برگزار شد، با اشاره به مشکلات موجود در استان، گفت: مدارس علمیه هرمزگان با مشکلاتی روبرو هستند که نیاز است مسئولان امر توجه ویژه‏ای به این استان داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه با وجود فعالیت فرقه های انحرافی در استان هرمزگان، تعداد مبلغان کفایت نمی‏کند و نیاز به مبلغان کار آزموده در این خطه به شدت احساس می شود.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان در ادامه به ظرفیت های این استان برای تربیت طلاب اشاره کرد و ابراز داشت: شرایط طلاب مشغول به تحصیل در این استان، به لحاظ علمی و آموزشی بسیار مطلوب است، ولی در برخی از مناطق کمبودهایی احساس می شود.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نیز در سخنان کوتاهی از اهتمام مدیریت و مسئولان حوزه در رفع نواقص و مشکلات حوزه های سراسر کشور خبر دادند و ابراز امیدواری کردند که نسبت به وضعیت حوزه علمیه استان هرمزگان و اوضاع مدارس علمیه استان رسیدگی بیشتری شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.