مسجد جمکران به یکی از جاذبه‌های اصلی قم تبدیل شده است92/10/04

http://www.bushehri.net/images/zzz/5/8522222.JPGمدیر حوزه های علمیه سراسر کشوربیان کردند: امروز یکی از جاذبه های اصلی قم به غیر از حرم مطهر کریمه اهل بیت(س)، مسجد مقدس جمکران است و باید از این ظرفیت به خوبی بهره گرفت.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران ، اظهار کردند: ظرفیت امروز قم به عنوان آشیانه آل محمد(ص) و حضور مراجع عظام تقلید و حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران ، هنوز به طور کامل مورد استفاده قرار نگرفته است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور، افزودند: تجربه اربعین به عنوان یک تجربه موفق، علاوه بر اینکه الگوی موفق و قابل تکرار را به وجود آورد، پیام مهمی را نیز به دست اندرکاران فرهنگی کشور ارائه کرد، این پیام این است که اگر به درستی برنامه ریزی شود، برای حضور مردم نباید نگران باشیم.

عضو مجلس خبرنگان رهبری خاطرنشان کردند: پس از انقلاب تجربه‌های موفقی داشته‌ایم اما آن‌ها را ادامه نداده‌ایم، حضور خودجوش و بدون حاشیه و ادعای مردم در اربعین نشان داد که می‌توان به کمک ملت با آسیب‌های اجتماعی در همه ابعاد مقابله کرد.

امام جمعه قم تصریح کردند: مردم منتظر یک اشاره هستند و اگر خدای نکرده مشکلی پیش بیاید، این مردم با یک اشاره در صحنه حاضر می‌شوند و آن چه اتفاق افتاد، فوق العاده بود.

نماينده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبري تاکید کردند: از ظرفیت این دو حرم شما استفاده کنید و ما هم از ظرفیت حوزه برای ظرفیت این دو حرم بزرگ استفاده می‌کنیم و توانمندی‌هایمان را به کار می‌گیریم، امروز جمکران یک کانون بین المللی است و محدود به قم یا ایران نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزودند: امروز یکی از جاذبه‌های اصلی قم به غیر از حرم مطهر کریمه اهل بیت(س)، مسجد مقدس جمکران است و باید از این ظرفیت به خوبی بهره گرفت، جوانان عاشقی هر هفته به مسجد می‌آیند و از ظرفیت مسجد برای پاسخ گویی به شبهات و سئوالات باید بهره گرفت.

امام جمعه قم تاکید کردند: باید از تک تک دست اندرکاران برنامه اربعین قم، از استاندار سابق گرفته تا شهردار، تشکر کرد و باید دست هر کسی که عاشقانه در این عرصه ورود پیدا کرد را صمیمانه فشرد و از هر فرصتی برای تشکر از مردم باید استفاده کرد.

دیدگاه‌ها   

#2 Guest 1396-02-26 12:00
این دیدگاه توسط مدیر حذف شده است
jamal
#1 jamal 1395-05-22 05:49
zaef tarin mardome bushehr hamin ma kaky ha hastim ki be dade ma mirese joz khoda faghat sokhanrany ke moshkel hal nemikone be fekre rah bashid
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.