مشکل آمریکا با ایران تنها مسائل هسته‌ای نیست93/09/21

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman-mohammadrezapoor%204.jpgامام جمعه قم با بیان اینکه آمریکا همیشه بهانه‌ای برای دشمنی با ملت ایران در دست دارد، فرمودند: مشکل آمریکا با ایران تنها مسائل هسته‌ای نیست.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» مدیر حوزه‎های علمیه سراسر کشور در خطبه‌های نماز جمعه قم که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با تأکید بر اینکه سعادت واقعی در گرو تقوای الهی است، فرمودند: اگر انسان بتواند بر خواسته‌ها و امیال نفسانی خود غلبه کند به تقوای الهی و روح بلند مرتبه دست می‌یابد.

ایشان  با بیان اینکه روحیه حقیقت جویی در فطرت انسان نهفته است، اظهار داشتند: اگر روح انسانی دنبال حقیقت خواهی باشد هرگز تن به هوای نفسانی نمی‌دهد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه دین اسلام ارتباط و نیاز مردم به یکدیگر را یک اصل اجتناب ناپذیر و مهمی می‌داند، افزودند: از لحاظ تعالیم متعالی اسلام و بزرگان شیعه مردم همیشه و در همه حال برای رفع نیازهای فردی و اجتماعی خود به یکدیگر نیاز دارند و مانند یک نفس واحده هستند.

ایشان با طرح این موضوع که باید درخت تقوا کاشت تا میوه هدایت چید، بیان داشتند: از نظر اسلام فردی که نه الفت می‌گیرد و نه الفت می‌پذیرد نباید وارد جامعه اسلامی شود.

آیت الله حسینی بوشهری در خطبه دوم نمازجمعه قم با اشاره به اینکه عدد ۴۰ در معارف اسلامی معنا و تفاسیر زیبا و مهمی دارد، فرمودند: امام موسی کاظم(ع) می فرماید هرکس از امت من ۴۰ حدیث در رابطه با امور دین بیاموزد در روز قیامت فقیه و دانشمند مبعوث می‌شود.

دیدگاه‌ها   

سبحان  حسین زاده
#1 سبحان حسین زاده 1395-05-23 06:24
در این جنگ در حقیقت قدرت ایران نشان داده شد و به نمایش گذاشته شد آمریکا می داند که با چه قدرتی روبرو است برای همین فرهنگ ما را نشانه گرفته است اما ما چون همیشه در خواب غفلتیم به تاراج بردند عزت و شرف ایران ما را همه خوابند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.