مشکلات حوزه علمیه گیلان با حضور آیت‌الله حسینی‌بوشهری بررسی شد 93/03/13

http://www.bushehri.net/images/busshehri/zaman%2034.jpegمدیر حوزه های علمیه کل کشور در سفر خود به استان گیلان با آیت الله قربانی، نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کردند.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» با آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان دیدار و در خصوص پاره ای مسایل مربوط به حوزه ها و نحوه جذب و گزینش در حوزه بحث و تبادل نظر کردند.

آیت الله قربانی، در این دیدار خواستار حمایت بیشتر مدیریت حوزه های علمیه از مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شد و گفت: پشتیبانی از این مدرسه بزرگ می تواند به عنوان پایگاهی برای حوزه های علمیه تلقی شود.

آیت الله حسینی بوشهری هم در این دیدار ضمن تجلیل از تلاش مجاهدانه آیت الله قربانی در ساخت چنین مرکزعظیمی اظهار داشتند: این مدرسه باید تقویت و پشتیبانی شود.

ایشان افزودند: این کار کم نظیر در آینده به عنوان یک قطب علمی در کشور معرفی خواهد شد

 مدیر حوزه های علمیه کشور اظهار امیدواری کردند: با افتتاح کتابخانه این مدرسه، این مکان به عنوان یک مرکز پژوهشی قوی در زمینه معارف اسلامی وارد عرصه علوم دینی کشورگردد.

نماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در ادامه خواهان فعالیت جدی بقیه مدارس علمیه در استان شدند و تاکید کردند: نباید مدارس دیگر در استان تحت الشعاع مدرسه بزرگ امیرالمومنین(ع) بگیرد.

ایشان هم چنین با تجلیل از خدمات آیت الله قربانی در جهت ساخت چنین مدرسه باعظمتی خواستار تفکیک مدیریت شعبه جامعه المصطفی از مدرسه علمیه شدند.

گفتنی است، آیت الله حسینی بوشهری، در ادامه این  دیدار، از مدرسه علمیه امیرالمومنین‌(ع) و مدیریت حوزه علمیه استان بازدید و از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و برنامه‌های قرار گرفتند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.