مطالبات رهبری در حال عملیاتی است93/06/17

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%2012.jpegحضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری«دامت برکاته»، نماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری طی سخنانی در رابطه با تأمین محتوای کتاب‌های حوزه فرمودند: به روز شدن و تحول در کتب حوزوی درست است و مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید داشتند، این‌که مکاسبی بنویسیم که منطبق با نیازهای روز باشد از مسلمات است، اما زمانی باید این کار را انجام دهیم که مطمئن شویم کتابی که تدوین شده از کتاب کنونی بهتر است، نه این که کتب فعلی را رها کنیم و به دنبال کتبی برویم که به این قدرت و صلابت نیستند.

مدیر حوزه های علمیه کشورهمچنین به ضرورت مسئله تحول در حوزه اشاره کردند و یادآور شدند: برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری از حوزه‌های علمیه، برنامه بسیار مشخص و مدونی تدوین شده که در حال اجراست و معاونت‌های حوزه در قالب آن در حال فعالیت هستند.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری، تدوین برنامه آموزشی سطح یک در مقاطع مختلف سیکل، دیپلم و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را یکی از برنامه‌های سال تحصیلی جدید اعلام کردند وفرمودند: در برنامه‌ریزی جدید تلاش شده که از نظر علمی و سطح آموزشی، برنامه‌ها متفاوتی برای طلاب مقاطع تحصیلی مختلف طراحی شود.

ایشان ادامه دادند: طرح جدید برنامه‌ آموزشی سطح یک، امسال در تعدادی از مدارس قم اجرا خواهد شد و پس از بررسی نقاط قوت و ضعف و رفع کاستی‌های احتمالی،‌ در سطح کشور به اجرا در خواهد آمد.

مدیر حوزه های علمیه کشور، توسعه رشته‌های تخصصی از 12 رشته به 37 رشته را یکی دیگر از برنامه‌ها ذکر کردند و ابراز داشتند: در حال حاضر رشته‌های تخصصی در 12 استان‌ در حال اجراست و از قم به سایر استان‌ها تعمیم داده شده است.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین از اجرای طرح سلامت طلاب با همکاری مرکز خدمات حوزه خبردادند وفرمودند: خوشبختانه برای تمام طلاب با حمایت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، پرونده سلامت تهیه شده است.

 

دیدگاه‌ها   

عالم نگار
#3 عالم نگار 1395-05-30 09:56
این مساله از روی عمد بوده و سهوی در کار نبوده تا اشتباه شده باشه اینها پول میگیرند که این کارها را انجام بدهند باید ریشه این طور نشریات را خشکاند
نقل قول کردن
سید ضیاء
#2 سید ضیاء 1395-05-29 13:09
تذکر که نشد تنبیه بگیرید این حرام زاده ها را اعدام کنید مملکت خرتوخر همینه هرکسی دوست داره میخوره می بره فحش میده مسئولین هم توی خواب هستند
نقل قول کردن
niyazy
#1 niyazy 1395-05-28 06:14
inha hae barname rizi shode ast hame in vageiyat ra midoonand
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.