ملت مانند کوه استوار در مقابل ناملایمات ایستاده‏‎اند93/09/23

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman-mohammadrezapoor%207.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» مدیر حوزه‎های علمیه سراسر کشور در جمع زائران اربعین مسجد مقدس جمکران یادآور شدند: درود به ملت رشید ایران و ملتی که افتخار بزرگش ابراز محبت به اهل بیت (س) است؛ دشمنان اهل بیت در این سی و شش سال حتی یک روز هم نگذاشتند که ملت ما آسوده باشد؛ اما این ملت مانند کوه‎های استوار در مقابل همه این نایملایمات ایستادند که بگویند که بهشت را به بها می‎دهند نه بهانه.

مدیر حوزه‎های علمیه کشور خاطرنشان کردند: برای ابراز محبت به امام حسین (ع) کودکان ما با پای پیاده و برهنه راه می‎روند و زنان و مردان پیر پای در صف می‎کشدند تا به امامشان بگویند که ما مشکلات را برای شما تحمل می‎کنیم.

عضو خبرگان رهبری فرمودند: نباید به دنبال دشمنان اهل بیت (ع) برویم؛ نباید به دنبال کسانی برویم که می‎گفتند در روز عاشورا باید پایکوبی کرد.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کردند: در روایات ما آمده است که اگر شما اهل بیت (ع) را دوست داشته باشید آنها هم شما را دوست می‎دارند و یک محبت و عشق دوجانبه پدید می‎آید؛ این افرادی که امروز کربلا هستند و قبر امام حسین (ع) را زیارت می‎کنند، این زیارت با صد حج برابری می‎کند.

ایشان افزودند: یک سلام از راه دور نیز هر روز می‎تواند معرف عشق ما باشد و مطمئن باشیم که امام حسین (ع) نیز پاسخ سلام ما را می‎دهد.

آیت الله حسینی بوشهری یادآور شدند: دومین اثر محبت، آمرزش گناهان است یعنی ارادتی که امروز به امام حسین (ع) نشان داده ایم موجب می‎شود که خداوند گناهان ما را بخشد و بر حسنات ما می‎افزاید.

مدیر حوزه‎های علمیه کشور خاطرنشان کردند: سومین اثر محبت به اهل بیت (ع) موجب بهشتی شدن انسان می‎شود  و در سرای جاودانی همراه اهل بیت (ع) باشد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.