نسخه عربی و انگلیسی خبرگزاری حوزه رونمایی می شود95/01/30

http://bushehri.net/images/busshehri/1/542/58/4324/IMG19263644.jpgمراسم رونمایی از نسخه عربی و انگلیسی خبرگزاری رسمی حوزه های علمیه، امروز دوشنبه ۳۰ فروردین، ساعت ۱۱ صبح، با حضور حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» مدیر حوزه های علمیه کشور، در سالن اجتماعات این خبرگزاری برگزار می شود.

همزمان با ایام جشن و سرور ماه پرخیر و برکت رجب و سالروز ولادت امام جواد(ع)، مراسم رونمایی از نسخه عربی و انگلیسی خبرگزاری رسمی حوزه های علمیه با حضور علما، اساتید، پژوهشگران، معاونان و مدیران کل ستادی مرکز مدیریت حوزه های علمیه در سالن اجتماعات این خبرگزاری برگزار خواهد شد.

خبرگزاری حوزه، در راستای انجام وظایف محوله به منظور انتشار اخبار حوزه و علما تاسیس شده و از این پس به صورت رسمی، اخبار حوزه و بزرگان، اندیشمندان و پژوهشگران جهان اسلام را به زبان های عربی و انگلیسی نیز منتشر خواهد کرد.

گفتنی است: این خبرگزاری تاکنون اخبار جهان اسلام را از کشورهای آسیایی و اروپایی و نیز آنچه مربوط به ارتباط بین الادیانی اسلام با نگاه تشیع می شود را به زبان فارسی نشر داده و از این به بعد مطالب خود را به سه زبان در دنیا عرضه خواهد کرد.

خاطر نشان می شود؛ خبرگزاری حوزه از سال  ۱۳۸۴، با مصوبه شورای عالی حوزه های علمیه فعالیت رسانه ای خود را آغاز نمود و در مقطع فعلی، رشد و توسعه هر چه بیشتر در بخش های مختلف  را دنبال می کند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.