حضور در راهپيمايي اداي تکليف الهي است94/04/18

http://bushehri.net/images/busshehri/1/542/58/139111220000084.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» مدير حوزه‌هاي علميه سراسر کشور امروز طی سخنانی حضور ملت ايران در راهپيمايي روز قدس را اداي تکليف الهي نسبت به خداي متعال، مردم مظلوم فلسطين و ساير کشورهايي که به خاک و خون کشيده مي شوند عنوان کردند و فرمودند: تکليف و وظيفه است که مردم در راهپيمايي روز قدس شرکت کرده و نفرت خود را از اين همه جنايت ابراز کنند.

نماينده مردم شريف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري با دعوت از ملت ايران به راهپيمايي روز قدس، ابراز داشتند: ملت با حضور باشکوه خود، فرياد مظلوميت مردم فلسطين را به گوش جهانيان برسانند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با بيان اينکه حضور مردم ما در راهپيمايي روز قدس نشان دهنده پشتيباني از آرمان هاي مقدس اسلامي است، اظهار داشتند: نظام جمهوري اسلامي براساس ظلم ستيزي و حمايت از مظلومان و مستضعفان جهان پايه گذاري شده است.

مدير حوزه هاي علميه کشور در پايان پيام ديگر حضور ملت ايران در راهپيمايي روز قدس را هشدار به دشمنان عنوان کردند و بیان کردند: ملت رشيد ايران 36 سال است که با انواع و اقسام تحريم ها، جنگ ها و توطئه ها مقابله کرده و همچنان با تمام وجود در مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب اعلام آمادگي مي کند و از خود ايستادگي نشان مي دهد.

 

Please publish modules in offcanvas position.