دی عکس العمل خودجوش مردم بود09/09/08

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%2053.jpegحضرت آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» صبح دیروز در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت «دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت»، ۹ دی را عکس العمل خودجوش مردم برای دفاع از نظام عنوان کردند و بیان داشتند: در این روز حرکتی مردمی رخ داد که منتسب به هیچ جناح، گروه و مجموعه خاصی نبوده که اگر کسی چنین پنداشتی داشته باشد، مشخص است که انقلاب و ۹ دی را نشناخته است.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان ساختند: در آن ایام دل‏‎های مردم مالامال از نفرت، نگرانی و ناراحتی شده بود که در روز ۹ دی خروش کرده و این واقعه عظیم را رقم زدند.

مدیر حوزه های علمیه کشور تأکید کردند: مردم در روز ۹ دی نشان دادند که اگر در روز عاشورا حضور نداشتند؛ اما پشت سر ولی فقیه خود مانده و از رهبر و امام خود دفاع می‎کنند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به تشرف هر ساله مردم قم در روز ۱۹ دی به محضر رهبر معظم انقلاب، تصریح کردند: در این روز مقام عظمای ولایت با بیانات خود صفحه جدیدی از انقلاب را ورق زده و به بصیرت افزایی می‎پردازند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشتند: یکی از شاخصه‎هایی که رهبر معظم انقلاب برای بسیج بیان کردند  این است که: «هرکس که بر اساس احساس مسئولیت و بصیرت عمل کند، در هر جا که باشد، بسیجی است» که باید به آن توجه داشته و به آن جامه عمل بپوشانیم.

امام جمعه قم با تأکید بر این موضوع که انقلاب بدون بصیرت معنایی ندارد، اظهار داشتند: به نظر بنده پس از امدادهای الهی در فتنه سال ۸۸، شخص مقام معظم رهبری و حمایت های مردم از بیانات ایشان باعث شکست این فتنه شده است.

آیت الله حسینی بوشهری افزودند: واقعه ۹ دی غیر از لبیک مردم به منویات رهبری، جوابی بر استغاثه حسین بن علی(ع) در زمانی که دیگر یار و یاوری نداشتند، نیز بوده است.

مدیرحوزه‎های علمیه کشور در پایان ابراز داشتند: ان شاء الله هر سال واقعه۹ و ۱۹ دی پر رنگ‎تر از سال قبل برگزار شده و منتظر دیدار با رهبر معظم انقلاب در این ایام هستیم تا بتوانیم از فرمایشات حضرت آقا به عنوان سرمایه راه استفاده نماییم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.