دیدار مجمع نمایندگان استان بوشهربا آیت الله حسینی بوشهری 92/04/08

http://h-bushehri.ir/images/zamanm/1096438842n_2121_328_210.jpgمجمع نمایندگان استان بوشهر طی سفری به کاشان با آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و عضو مجلس خبرگان رهبری و پس از آن با سفر به قم با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

مجمع نمایندگان استان در دیداری که با آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و عضو مجلس خبرگان رهبری داشتند ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت مسائل استان، پیرامون این مسائل و مشکلات کلان در شرایط فعلی با هم به بحث و تبادل نظر پرداختند.همچنین مجمع نمایندگان استان پس از این دیدار، به دیدار آیت الله حسینی بوشهری، عضو مجلس خبرگان رهبری و مدیر حوزه های علمیه کشور، به قم رفتند و با وی دیداری صمیمی داشتند.در این دیدار آیت الله حسینی بوشهری با رهنمودهای خود نمایندگان استان را به منظور همدلی و مشورت پذیری در جهت پیشبرد برنامه های لازم برای پیشرفت استان و رفاه حال مردم توصیه کرد.

ایشان فرمودند: امیدوارم با دیدی ولایی و مردم مدارانه اهداف ملی و استانی را با نگاهی کارشناسانه شناسایی و در جهت تحقق آنها گامی موثر برداشته شود.

شایان ذکر است در این دیدار صمیمی نمایندگان مجلس از حسن تدبیر حضرات آیات حسینی بوشهری و نمازی و خدمات و تدابیر آنها تقدیر و تشکر نمودند.

لازم به ذکر است مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، به ریاست عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در سال جدید و سه نماینده دیگر استان؛ حجج الاسلام سید مهدی موسوی نژاد نماینده دشتستان، موسی احمدی نماینده دیر،کنگان و جم و سید محمد مهدی پور فاطمی نماینده دشتی و تنگستان تشکیل شده است

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.