مدیر حوزه‌های علمیه کشور: با تکیه به مردم، بسیاری از ناهنجاری حل می‌شود 92/10/03

http://www.bushehri.net/images/zamanmmm/21.jpgمدیر حوزه‌های علمیه کشور فرمودند: اگر دستگاه‌های فرهنگی درست رفتار کنند،‌با یاری مردم می‌توان بسیاری از ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی را برطرف کرد.

حضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر امروز در دیدار تولیت، مسئولان و مدیران مسجد مقدس جمکران که در دفتر مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، ضمن تسلیت اربعین حسینی، از برگزار کنندگان آیین پیاده‌روی اربعین سالار شهیدان از حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها تا مسجد مقدس جمکران تقدیر کردند.

ایشان افزودند: ظرفیتی که امروز در قم به عنوان عش آل محمد(ص)  با وجود حرم کریمه اهل‌بیت(ع)، مسجد مقدس جمکران، مراجع تقلید و حوزه علمیه قم وجود دارد،  ظرفیتی است که هنوز نتوانسته‌ایم از آن استفاده ببریم.

استاد سطوح عالی حوزه های علمیه  حضور گسترده مردم در پیاده‌روی اربعین حسینی در قم را فرای  انتظار دانستند و بیان داشتند: این حضور گسترده مردم به همه مسئولان نشان داد که اگر در عرصه‌های فرهنگی به صورت برنامه‌ریزی و بر اساس سلسله اصول وارد شویم، نباید در این درباره نگرانی و دغدغه‌ای داشته باشیم.

ایشان خاطرنشان کردند:‌ قبل و بعد از انقلاب درباره حضور مردم تجربه‌های بزرگی داشته‌ایم که اگر از هر کدام از آنها استفاده می‌بردیم، می‌توانستیم کارهای اساسی انجام دهیم.

آیت‌الله حسینی بوشهری این حضور را خودجوش دانستند و افزودند:‌ اگر دستگاه‌های فرهنگی درست رفتار کنند،‌با یاری مردم، می‌توان بسیاری از ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی را برطرف کرد.

 عضو خبرگان رهبری با ابراز خرسندی از همکاری و تعامل حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و مسجدمقدس جمکران در برگزاری کارهای فرهنگی اظهار داشتند: حوزه نیز در این عرصه ها حمایت خواهد کرد.

ایشان در ادامه به ظرفیت موجود در مسجد مقدس جمکران اشاره و اظهار کردند: در ایام مختلف،‌شاهدیم که جوانان زیادی از سراسر کشور به این مسجد می‌آیند؛‌اگر برنامه ریزی کاملی برای آنها در نظر گرفته شود، می‌توان شاهد اثرات مفیدی از این حضور باشیم

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.